קורס קידום אתרים מעשי ב-½ ממחיר השוק

בואו ללמוד איך לקדם את האתר שלכם למקום הראשון בגוגל

פתיחה: יוני 2020

נמשך 4 חודשים

100 שעות אקדמיות

בבוקר או בערב

5 דק' מהרכבת

בבורסה, רמת גן

פתיחה: יוני 2020

נמשך 4 חודשים

100 שעות אקדמיות

בבוקר ובערב

5 דק' מהרכבת

בבורסה, רמת גן

למה פתחתי את הקורס? הסיפור האישי שלי

נעים מאד, שמי פבל ישראלסקי, בשנת 2007 פתחתי את הבלוג AskPavel ומאז יש לי תשוקה לקידום אתרים (SEO).

בתחילת הדרך כשניסיתי להיכנס לתחום לא היה קורס קידום אתרים בגוגל, ובינינו – אנשים לא ממש שיתפו איך גוגל עובד וכל אחד רצה לשמור את הסודות לעצמו. לכן, כפיצוי הקמתי בלוג על קידום אתרים Ask Pavel בו שיתפתי את כל מה שלמדתי. לאורך השנים הבלוג גדל וכתבו בו 70 איש והצטרפו 12,500 קוראים שעוקבים אחריו על בסיס קבוע.

לאורך הדרך קידמתי המון אתרים, גדולים וקטנים, בארץ ובחו"ל. לפני שיצאתי לעצמאות הייתי מנהל SEO בחברה הבינלאומית 888. כשעזבתי הקמתי את קבוצת Angora Media שכיום מספקת שירותי קידום אתרים למותגים המובילים בישראל כגון: בזק בינלאומי, שטראוס, גוליבר, דן אנד ברדסטריט ועוד. אחרי שנים של עבודה, החלטתי שלא יהיה הוגן לשמור את כל הידע והניסיון שצברנו והידע הזה יהיה זמין לכולם באמצעות קורס קידום אתרים פרקטי. 

הקורס הזה מהווה סגירת מעגל עבורי – מה שהתחיל בתור בלוג, הפך לקורס SEO מעשי שמכשיר את דור העתיד של מקדמי האתרים.

פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי, AskPavel

אתרים שקידמנו בגוגל, בואו ללמוד מנסיון:

לקוחות SEO

12 סיבות למה ללמוד SEO דווקא אצלנו

קידום אתר בקורס

כל משתתף מקדם בפועל אתר במהלך הקורס בליווי אישי

מפגשי חניכה אישית

מפגשים 1 על 1 עם מקדם אתרים מקצועי במהלך הקורס

8 מרצים עם קילומטרז׳

יותר מרצים = יותר חשיפה לטכניקות, שיטות עבודה וכלים

100 שעות אקדמיות

בלי ניפוח שעות, רק מה שצריך לדעת כדי להיות מקדם אתרים מקצועי

30 מומחים בהישג יד

הקורס היחיד בארץ שמועבר בסוכנות קידום אתרים עם 30 עובדים

עוזרים למצוא עבודה

אנחנו מקושרים לחברות הכי גדולות במשק הישראלי

נסיון קידום ב-12 שפות

נחשפים לטרנדים החדשים בתחום לפני כולם ומיישמים בקורס

4 דק' הליכה מהרכבת

למי יש כוח להתחיל לעמוד בפקקים? הכיתה שלנו צמודה לרכבת ת״א מרכז

מעל 100 בוגרים

מצטרפים לרשת הבוגרים שלנו ליצירת שיתופי פעולה

מעל 10 שנות נסיון

בואו ללמוד מאנשים שנתקלו בכל סוגי האתרים והאתגרים

כיתות קטנות ויחס אישי

רק 10-18 משתתפים בכיתה, מקסימום ליווי ומעקב צמוד לכל אחד

כלים חינם בשווי 2,000₪

כי מקדם אתרים מקצועי חייב גישה לכלים מתקדמים

כמעט כל החלטה צרכנית מתחילה היום מגוגל. כשאתם מחפשים צימר, כשאתם רוצים להשוות מחירים טיסות ואפילו בקניית מייבש כביסה. גוגל הפך לשער הכניסה של קבלת ההחלטות הצרכניות שלנו באינטרנט. בקורס נלמד אותך איך לקדם את האתר שלך בגוגל כדי להנות מהחשיפה הגבוהה הזו שגוגל מציע ובכך להגדיל לידים והכנסות.

אחרי הקורס תדעו איך לקדם אתר בגוגל: איך לעשות אופטימיזציה, איך לכתוב מאמרים בהתאם לכללים של גוגל, איך להשיג קישורים, איך לנתח את התנהגות הגולשים באתר ואיך לעבוד עם הרבה כלים ותוכנות SEO.

מקומות אחרונים במחיר זמני:

5,900 ₪ + מע"מ

לשיחה עם מנהל הקורס: 053-7225370

מה תלמדו בקורס קידום אתרים?​

100 שעות אקדמיות, 4 חודשים

הקורס ילמד אותך:

  • לאפיין ולבנות אתר מותאם לכללים שם גוגל
  • לנתח את התנועה של המבקרים באתר כדי לשפר את ייחס ההמרה
  • לעשות אופטימיזציה לעמודים כדי להגיע למקומות הראשונים בגוגל
  • להשיג קישורים לאתר כדי לחזק את הרלוונטיות שלו
  • לכתוב תוכן מניע לפעולה לפי הכללים של גוגל
פבל ישראלסקי

מפגש 1

מבוא ל-SEO ואיך מנוע החיפוש של גוגל עובד

מרצה: פבל ישראלסקי

מארק לוי

מפגש 2

איך לאפיין חווית משתמש שתדחוף את האתר בגוגל

מרצה: מארק לוי

מארק לוי

מפגש 3

הכרות עם כלי מחקר שיגלו לך מה הלקוחות מחפשים

מרצה: מארק לוי

מארק לוי

מפגש 4

המשך מחקר מילות מפתח ותרגול בכיתה

מרצה: מארק לוי

נוי קייטל

מפגש 5

איך לבנות היררכייה שתעזור לגוגל להבין את האתר שלך

מרצה: נוי קייטל

זהר עמיהוד

מפגש 6

איך מתאימים את האתר לביטויים שהלקוחות שלך מחפשים

מרצה: זהר עמיהוד

עומר אליעז

מפגש 7

המשך אופטימיזציה על האתר ותרגול בכיתה

מרצה: עומר אליעז

זהר עמיהוד

מפגש 8

Search Console: מכשיר הרנטגן של גוגל לאתרים

מרצה: זהר עמיהוד

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 9

גוגל אנליטיקס למקדמי אתרים – חלק א׳

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 10

גוגל אנליטיקס למקדמי אתרים – חלק ב׳

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

זהר עמיהוד

מפגש 11

ניתוח מקיף לאתר ויצירת מסמך המלצות – חלק א׳

מרצה: זהר עמיהוד

זהר עמיהוד

מפגש 12

ניתוח מקיף לאתר ויצירת מסמך המלצות – חלק ב׳

מרצה: זהר עמיהוד

דניאל מאסטר

מפגש 13

אומנות השגת הקישורים לאתר – חלק א׳

מרצה: דניאל מאסטר

דניאל מאסטר

מפגש 14

אומנות השגת הקישורים לאתר – חלק ב׳

מרצה: דניאל מאסטר

מפגש 15

תוכן שיווקי, הנעה לפעולה ויצירת באזז לצורך SEO

מרצה: זיוי אליהו

מארק לוי

מפגש 16

איך לרגל אחרי המתחרים כדי לחשוף שיטות SEO

מרצה: מארק לוי

מארק לוי

מפגש 17

מחברים את הנקודות: תהליך קידום אורגני מ-א׳ עד ת׳

מרצה: מארק לוי

מארק לוי

מפגש 18

עונשים בגוגל, עדכוני אלגוריתם ואיך להתקדם במובייל

מרצה: מארק לוי

פבל ישראלסקי

מפגש 19

תרגול קידום אורגני הלכה למעשה

מרצה: פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי

מפגש 20

מבחן מסכם, בדיקת מבחן וחלוקת תעודות

מרצה: פבל ישראלסקי

לא מרצה 1, אלא 8 מרצים עם

לומדים מכמה שיותר מומחים עם קילומטרז'​

מארק לוי

מארק לוי

15 שנות נסיון ב-SEO

מארק עוסק בדיגיטל משנת 1997. תפקידו הראשון היה ניהול הדיגיטל של קבוצת המדיה המובילה בלונדון Time Inc בעודו בן 19 בלבד. מארק קידום חברות ענק בינלאומיות כגון: Wonga, Sony, American Express ועוד. כיום מנהל את מחלקת ה-SEO הבינלאומי בקבוצת אנגורה מדיה.​

פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי

13 שנות ניסיון ב-SEO

עוסק בקידום אתרים משנת 2006 והמייסד של קהילת קידום אתרים AskPavel. הבעלים של קבוצת אנגורה מדיה שקדמת אתרים לעסקים קטנים וחברות גדולות בארץ ובחו"ל. החברה מעסיקה 30 מומחי דיגיטל במתחם הבורסה ברמת גן וסניף בחיפה.​

זהר עמיהוד

זהר עמיהוד

11 שנות ניסיון ב-SEO

זהר מוביל עסקים להצלחה באינטרנט, מקדם אתרים, מפרסם מוסמך ב-Google AdWords ובעל תואר שני במנהל עסקים. עוזר לעסקים להגדיל את התנועה לאתר ממנועי החיפוש ב- 130% בתקופה של חודשים ואת אחוזי ההקלקה ב-250% בתקופה של מספר שבועות.

זיוי אליהו

10 שנות נסיון בשיווק

מסוגלת בעזרת המילים לרתק, לשכנע ולקדם תכנים שונים. כתבה בעברה ניוזלטרים בתחום הטכנולוגיה. כיום מנהלת את מחלקת התוכן של חברת אנגורה מדיה - סרבולה

עומר אליעז

עומר אליעז

7 שנות נסיון ב-SEO

עומר אליעז התחיל מפיתוח אתרים עד שנפל לו האסימון ש-SEO זו האהבה שלו. מאז כל היום חופר בקוד ומחפש דרכים חדשות לקידום. בעברו היה מקדם אתרים בכיר בחברת קידום וכיום ראש צוות. חדשנות ויכולת לשים לב לפרטים הקטנים היא זו שעושה את ההבדל. ​

ג׳ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

9 שנות נסיון באנליטיקס

ג'ני טורליאנסקי, אנליסטית בכירה ויועצת ארגונית בנושא דיגיטל. מומחית בעולם אנליזה אונליין, לשעבר מנהלת מחלקת אנליזה בחברת GO Internet Marketing, עם למעלה מ- 7 שנות נסיון בהדרכה על עולמות הדיגיטל עם דגש על ניתוח התנהגות הגולשים ואנליזה.

נוי קייטל

נוי קייטל

5 שנות נסיון ב-SEO

חיה ונושמת דיגיטל מאז ומתמיד וכיום עובדת בתור מנהלת פרוייקטים SEO בקבוצת אנגורה מדיה. נמצאת על קו חיפה - תל אביב וחובבת טיולים מושבעת. מוטו לחיים: "זכור תמיד להתעורר עם חלום ולקום עם מטרה".​

דניאל מסטר

7 שנות נסיון ב-SEO

מייסד ובעלים של סוכנות קידום אתרים, בעל תואר ראשון בתקשורת, שיווק ופרסום ותעודת הסמכה בינלאומית מטעם גוגל. נסיון עשיר בקידום אתרים בארץ ובחו"ל בתחומים התחרותיים ביותר.

lior zabari

ליאור צברי

9 שנות נסיון ב-PPC

לליאור יש בעיה, הוא אוהב המון דברים! בשבת תמצאו אותו רוכב על האופנוע, ביום ראשון מטיס את הרחפן וביום שלישי כנראה שהוא כבר יהיה בחו"ל. אבל מה שמאפשר לו את כל זה, זו העבודה שלו. ליאור הקים ומנהל את מחלקת הפרסום הממומן באנגורה מדיה.

מקומות אחרונים במחיר זמני:

5,900 ₪ + מע"מ

לשיחה עם מנהל הקורס: 053-7225370

מתחילים לראות תוצאות כבר במהלך הקורס

תוצאות קידום אתרים של הסטודנטים שלנו

אנחנו מאמינים שכדי להיות מקדם אתרים טוב צריך ללכלך את הידיים. במהלך הקורס כל משתתף מקדם את האתר שלו תוך ליווי אישי וצמוד שלנו במטרה לראות כבר בקורס עלייה בטראפיק האורגני מגוגל.

איך הגדלתי את הטראפיק האורגני פי 4 תוך 3 חודשים

דנה גולדשטיין
מקרה בוחן קידום אתר 1
שיפור זמני טעינת עמודים
52%+
עלייה בכמות הדפים הנצפים
21%+
שיפור בייחס נטישה
19%+

איך הגדלתי את הטראפיק האורגני לאתר ב-135% תוך שנה

יאלי הוד
מקרה בוחן קידום אתר 2
עלייה בטראפיק האורגני
135%+
עלייה בכמות הדפים הנצפים
142%+
כמות הביטויים המדורגים
68%+

הבוגרים משתפים חוויות...

המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.

נגן וידאו

האם הקורס מתאים לך?

נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק יחד האם הקורס הזה יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.

אלה גרינברג

אלה גרינברג

יועצת אקדמית

איתן יצחק

איתן יצחק

מנהל המכללה

לסיכום, 12 סיבות למה ללמוד קורס SEO דווקא אצלנו

כשהקמנו את הקורס הייתה לנו מטרה אחת – איך להפיץ ידע לכמה שיותר אנשים. רצינו לשתף מהידע והנסיון שצברנו במשך השנים כדי להכשיר את הדור הבא של מקדמי האתרים כי החלטנו שפשוט לא יהיה הוגן לשמור את כל הידע והניסיון לעצמנו. אבל איך מגיעים לכמה שיותר אנשים? מה החסמים שעומדים בדרכם (בדרכך) לפני שמחליטים ללמוד במקום כזה או אחר? אז מיפינו כל חסם כזה והפכנו אותו ליתרון.

בניגוד למכללות אחרות, העיסוק המרכזי שלנו בקבוצת אנגורה מדיה זה מכירת שירותי קידום אתרים ולא קורסים. אז אם זה לא מקור הפרנסה המרכזי שלנו מדוע הקורס חייב לעלות הרבה?

בעוד שהמחיר הממוצע בשוק עבור קורס SEO נע בין 8,500-12,000 ₪, החלטנו להוריד את המחיר שלנו ל-5,900 ₪ + מע"מ. בגלל שאין לנו הוצאות שיש למכללה שמתפרנסת מקורסים (שכירות על כיתות, פרסום, יועצי לימודים וכו'), אין לנו בעיה להישאר רווחיים בסכומים כאלו.

כן כן, אני יודע שזה קצת מוזר שקיצצנו אותו כמעט בחצי מהמחירים של רוב הקורסים בארץ, אבל יש דברים שהם יותר חשובים מכסף. השליחות שלנו, הרצון לשנות את התעשייה, השאיפה להחדיר את ה-SEO ברמה הגבוהה ביותר לכמה שיותר אנשים הרבה יותר חשובים. חלאס, נמאס לנו לקבל לראיונות ג'וניורים שלא מבינים איך גוגל עובד! ואני בטוח שאני לא היחיד.

ברוב הקורסים בארץ יש מרצה אחד או מספר בודדים שמעבירים את הקורס. אנחנו מאמינים בגישה שאומרת את ההיפך. כמו בכל דבר בחיים – הדרך הכי יעילה ומפרה ללמוד דברים חדשים היא ממספר אנשים.

האם יש מקדם אתרים שהוא הכי טוב בהכל? גם מומחה באנליטיקס, גם מומחה בתוכן, גם מומחה בקישורים…?אני מאמין שלא, לפחות לא נתקלנו במישהו כזה עד היום.

איך אפשר להתרכז בכיתות גדולות? האם למרצה יש מספיק זמן כדי לתת ייחס אישי לכל אחד מהמשתתפים במהלך כל שיעור? לכל אחד קצב לימוד שונה, המטרה היא לא לסמן V על העברת שיעור אלא לוודא שאכן כל אחד מהיושבים בכיתה הבין.

הרי בסופו של דבר מדובר בנושא חדש שאין למשתתפים הכרות מעמיקה איתו. הריכוז וההתקדמות שלהם מאד קריטיים כדי להבין את החומר הנלמד והם תלויים בסביבת האנשים שיושבים איתם בכיתה ובעיקר – כמות האנשים בכיתה.

גם כאן החלטנו לקחת את זה לקצה וללמד בקבוצות קטנות של 12 משתתפים בכל כיתה.

המסגרת חשובה. לא עדיף ללמוד לימודי קידום אתרים במשרד שבו יושבים מקדמי אתרים שמקדמים כל היום אתרים במקום במוסד אקדמי? בסביבה האמיתית של אנשי SEO ההפרייה ההדדית בהפסקות ובין השיעורים הרבה יותר פרודוקטיבית.

קבוצת אנגורה מדיה מפעילה 3 סוכנויות קידום אתרים שמשרתות מעל 100 לקוחות בארץ ובחו"ל. החל מחברות ענק כמו Ynet, שטראוס, רשת אפריל, יואל גבע, דן אנד ברדסטריט וכו', עד לחברות בינלאומיות ועסקים קטנים ובינוניים. החברה מעסיקה עשרות אנשי דיגיטל במשרה מלאה שישמחו להשקיע מהזמן שלהם כדי לסייע למשתתפי קורס קידום אתרים AskPavel Academy במהלך הקורס.

לא מספיק רק להעביר את החומר, חשוב לנו לוודא שהוא גם מובן. ולכן בנוסף לאותן 100 שעות אקדמאיות, החלטנו להצמיד לכל משתתף מקדם אתרים מקצועי שישב איתו מעבר לשעות הלימודים.

בגלל שאנחנו מספקים שירותי קידום אתרים לחברות המובילות במשק, יש לנו המון ידע ונסיון שנשמח להעביר למשתתפים.

במהלך הקורס לכל משתתף יהיה חונך אישי 1 על 1 שיעזור בהתקדמות ויענה על שאלות.

קידום אתרים זה לא מקצוע כזה שבו לומדים את העקרונות וישר קופצים למים, חייבים ללכלך את הידיים. צעד לא נכון יכול לפעמים לשרוף אתר ולהעיף אותו מהדירוגים של גוגל – אסון טוטאלי לבעל עסק שזהו מקור הפרנסה שלו.

דאגנו לבנות את מבנה השיעורים באופן כזה שבו המשתתפים יתרגלו את החומר הנלמד על אתר אישי שיקבלו מאיתנו (או האתר שלהם במידה וקיים). למדנו על מחקר מילים? מעולה, עכשיו כל אחד מיישם מחקר מילות מפתח על האתר שלו במהלך השיעור תוך ליווי המרצה.

אפשר לראות שהמודל הזה הוכיח את עצמו, יש לנו מספר דוגמאות בהם משתתפים קידמו את האתר שלהם וכבר במהלך הקורס הגיעו לתוצאות מרשימות.

מה ההבדל בין מקצוען לחובבן?

מקצוען שואף לדעת כמה שיותר על כלום בעוד שחובבן שואף לדעת כמה שפחות על הכל. מקצוענים לא מבזבזים זמן כדי ללמוד קצת על כל דבר, אלא מפקסים את כל האנרגיה שלהם כדי לשלוט על תחום צר.

אנחנו לא מאמינים שצריך לנפח קורס קידום אתרים כדי להצדיק עלות גבוהה ולהוסיף אליו דברים שמקדמי אתרים לא באמת חייבים לדעת.

בשוק שבו מעסיקים מחפשים מקדמי אתרים עם נסיון ממוקד ב-SEO, כל התוספות לא באמת נותנות ערך מוסף. הסילבוס בנוי כך שיקיף את כל הנושאים שמקדם אתרים צריך לדעת ולא מעבר.

גוגל אומרים שמדי שנה מתבצעים למעלה מ-200 עדכונים באלגוריתם החיפוש, כל עדכון כזה משפיע על הדרך שבה מקדמי אתרים עובדים וזה מה שהופך את התחום לכל כך דינאמי, מאתגר ומהנה.

כשמסתכלים על הכאוס שמתחולל באלגוריתם של גוגל אי אפשר לשרוד מול מקדמי אתרים אחרים עם סילבוס קבוע. לכן אנו דואגים לעדכן אותו כל מחזור בהתאם לטרנדים והפיצ'רים החדשים בתחום קידום האתרים.

יש הרבה כלים ושירותים שעוזרים למקדמי אתרים בעבודה היומיומית. כמעט הרוב המוחלט של הכלים הללו עולה סכום לא מבוטל של כסף. בגלל שאנחנו לא רוצים שהמשתתפים שלנו יישארו מאחור, דאגנו לארגן חבילת הטבות בשווי 2,000 ₪ לכל משתתף.

"תן לאדם דג – והשבעת אותו ליום אחד, למד את האדם לדוג – והשבעת אותו לכל החיים" (לאו צי)

אין דבר מספק יותר מלעזור למישהו למצוא עבודה. קשת הקשרים והנכסים האסטרטגיים שלנו נותנים לנו ערך מוסף משמעותי בתחום זה.

החל מכנס קידום האתרים הגדול בישראל שאנו מפיקים מדי שנה אליו מגיעים 1,200 מקדמי אתרים (Next Case) ועד לחברת כתיבת תוכן מהגדולות בארץ שמשרתת 1,500 חברות בתחום הדיגיטל. אנחנו ללא ספק אחד מהגופים המחוברים ביותר לתעשיית קידום האתרים.

אנחנו מאמינים שהמסע לא נגמר בסיום הקורס. אנחנו מנסים לבנות כאן משהו שהוא מעבר ל"עוד קורס קידום אתרים בגוגל" עם כמות מוגדרת של שעות שעובד כמו פס ייצור. המטרה שלנו היא בסופו של דבר לבנות קהילה.

לאחר הקורס הבוגרים נכנסים לקהילה שלנו, אותה אנו מעדכנים לגבי דברים חדשים בתחום, שומרים על קשר, מייעצים בעניינים מקצועיים ויוצרים שיתופי פעולה והפרייה הדדית, קבוצה סגורה איכותית של אנשים איכותיים.

להתחייב להגיע למקום מסוים לפרק זמן של כמה חודשים יכול להיות מאד מתיש לאנשים שנוסעים בתחבורה ציבורית. הכיתה שלנו ממוקמת 4 דק׳ הליכה מתחנת הרכבת של תל אביב מרכז. לבאים ברכב, יש גישה ישירה לאיילון.

הקורס הכי פרקטי בתעשייה שבו מקדמים אתר

זה לא עוד איזה קורס תיאורטי, מפשילים שרוולים וכבר במהלך הקורס כל משתתף מקדם את האתר שלו לאורך השיעורים תוך ליווי והנחייה של מקדמי האתרים של חברת הקידום המובילה בישראל (רואים תוצאות כבר בקורס).

שאלות ותשובות

בגוגל מתבצעים מעל 70,000 חיפושים בכל שנייה. חלק ניכר מהחיפושים קשור למוצרים ושירותים שונים, וחלקם מוביל לפעולה מיידית כגון פנייה לעסק, רכישה אונליין ועוד. שכירים ובעלי עסקים משיגים שליטה על הנראות האורגנית של האתרים שלהם בגוגל, בעזרת קורס קידום אתרים.

באמצעות 20% מהפעולות החשובות ביותר, תלמדו כיצד להגיע ל-80% מהתוצאות היעילות ביותר לאתר. הכלים שתרכשו בקורס מסייעים הן לעצמאיים והן לשכירים: בעלי עסקים? בעזרת הקורס תלמדו לקדם את האתר או לפקח ביעילות על צוות SEO חיצוני. שכירים לומדים לקדם את נכסי החברה או הארגון, ולנהל צוות או מחלקה שלמה.

במכללת Askpavel Academy עומדת נבחרת מרצים איכותיים, שעוסקים בקידום אתרים למחייתם (ולא רק מלמדים בתיאוריה). בין המרצים:

 

  • מארק לוי – מנהל מחלקת SEO בינלאומי באנגורה מדיה, בעל יותר מ-15 שנות ניסיון בקידום אורגני בחו"ל.
  • פבל ישראלסקי – מייסד ובעלים של אנגורה מדיה, יזם דיגיטל ומייסד כנס נקסט קייס. מקדם אתרים מעל 13 שנה.
  • זהר עמיהוד – איש SEO ותיק בעל יותר מ-11 שנות ניסיון בתחום; בעל עסק עצמאי לשיווק דיגיטלי ומוסמך גוגל אדס.
  • זיוי אליהו – מנהלת מחלקת התוכן של אנגורה מדיה, ואשת המילה הכתובה כבר מעל 10 שנים.
  • עומר אליעז – מנהל מחלקת SEO בשוק הישראלי באנגורה מדיה, איש קוד בכל רמ"ח איבריו ובעל יותר מ-7 שנות ניסיון.
  • ג'ני טורליאנסקי – אנליסטית בכירה בעלת יותר מ-9 שנות ניסיון בניתוח התנהגות משתמשים, לצד 7 שנות ניסיון בהדרכה.
  • דניאל מסטר – מייסד ובעלים של סוכנות SEO, בעל יותר מ-7 שנות ניסיון בקידום אתרים.

 

קורס SEO מאפשר לך לצאת עם ידע וכלים שיעזרו לך לעשות את התכלס של המקצוע:

  • לעשות מחקרי מילים ומתחרים ולדעת מה מתאים ורלוונטי לכל אתר.
  • לבצע אופטימיזציה יסודית מאלף ועד תו בכל עמוד, שיהיה לא פחות ממושלם לצורכי קידום.
  • לבנות קישורים ממקורות איכותיים ורלוונטיים, כדי לחזק את הנכס גם מבחוץ.
  • לרגל אחרי מתחרים ולהשתמש בנשק שלהם כנגדם.
  • להשתמש בכל הכלים המובילים בתעשיית הדיגיטל – הכלים של גוגל, כלים לבדיקת מתחרים, כלי אנליזה ועוד.

או בקיצור – לדעת איך לקדם לבד אתרים קטנים, בינוניים וגדולים בכל התחומים.

 

נכון, האינטרנט מלא במדריכים ובקורסים ללימודי קידום אתרים; אבל SEO הוא תחום שמשתנה בתדירות גבוהה, ומבוסס רובו ככולו על ידע מקצועי מתעדכן ומתחלף. עם AskPavel Academy בקורס קידום אתרים של אסקפבל אקדמי תקבלו נבחרת מרצים שחיים ונושמים SEO מבוקר עד ערב, ונשארים מעודכנים בטרנדים המובילים בתחום.

מכיוון שאנחנו מקדמים אתרים למחייתנו, אנו מחויבים להישאר מעודכנים ולהכיר כל צעד ושעל בנבכי העולם הגוגלי. שום קורס באינטרנט, איכותי ככל שיהיה, לא יוכל להגיע לרמת העדכון שלנו בזמן אמת. חוץ מזה – אצלנו אתם נהנים מכיתות לימוד קטנות ואינטימיות, מאפשרות לבחירת קורס בוקר או ערב וכן מדרכי גישה נוחות, 5 דקות מהרכבת. אנחנו נדאג שתקבלו גם מפגשי חניכה אישיים אחד על אחד, ונסייע במציאת עבודה בסיום הקורס.

© כל הזכויות שמורות AskPavel Campus

איזה תחום מעניין אותך ללמוד?

חדש!

הקמפוס הדיגיטלי שלנו נפתח לתקופת הקורונה