מה נלמד בקורס PPC ורשתות חברתיות?

הקורס הכי עדכני עם סילבוס שמתעדכן כל מחזור​

לפני שצללנו לתוך תכנון ובניית הקורס, ניסינו לחשוב מה תהיה הדרך הטובה והיעילה ביותר לסדר את החומר כדי ליצור זרימה נכונה. אז החלטנו שהדרך הכי נכונה היא מה שאנחנו עושים מדי יום. לקחנו את התהליך הזה שנקרא קידום ממומן ופירקנו אותו לשלבי העבודה כפי שאנחנו נוהגים לעשות מדי יום – אלו בדיוק יהיו השלבים של השיעורים בתוספת מבוא וסיכום.

125 שעות אקדמיות, 22 מפגשים, 2.5 חודשים

ליאור צברי

מפגש 1

מבוא לפרסום (ממומן) במנועי חיפוש ומה זה בכלל דיגיטל

מרצה: ליאור צברי

תחום השיווק באינטרנט כולל בתוכו פעילויות שונות לשיווק ופרסום מוצר, אתר או שירות של עסק, ביניהן קידום אתרים במנועי חיפוש, פעילות ברשתות חברתיות, וכן פרסום ממומן. בשיעור נציג את האפשרויות השונות ונבין מושגים מרכזיים שהכרחיים לזירת הפרסום הממומן.

במפגש נלמד:

  • שיווק ופרסום במדיה הדיגיטלית - ערוצי פרסום עיקריים.
  • שלבי האינטראקציה עם מנועי חיפוש.
  • מבט מלמעלה - PUSH VS. PULL.
  • מושגים כלליים שחשוב להכיר.
ערן חן

מפגש 2

הקמת דף נחיתה ייעודי לקמפיין PPC (באמצעות אלמנטור)

מרצה: ערן חן

למה כל עסק צריך דף נחיתה? דף נחיתה זה הדף הראשון אליו "נוחת" הלקוח הפוטנציאלי, זהו דף אינטרנט פרסומי עם מלל מכירתי ועיצוב מותאם שמטרתו לייצר הנעה לפעולה מלקוחות חדשים.

במפגש נלמד:

  • מה זה דף נחיתה? מדוע חשוב להקים דף נחיתה ייעודי לקמפיין (הקדמה)
  • הקמת סביבת עבודה
  • הקמת דף נחיתה באמצעות אלמנטור (ללא ידע בקוד)
  • הבדלים בין הגרסאות השונות של אלמנטור
  • התאמת דף הנחיתה למובייל
  • מה נכון ומה לא נכון לעשות בדף נחיתה (דוגמאות)
  • הטמעת קודי מעקב
  • תרגול + שאלות והכוונה לחומרים לימודיים
רוית חובל

מפגש 3

פרסום בגוגל הלכה למעשה (חלק א')

מרצה: רוית חיימוב

היכון, הכן, צא! קודם כל - היי גוגל נעים להכיר 🙂 נבין איך המערכת של גוגל עובדת ונלמד את הצעדים הראשונים להתחלת פרסום בפועל - איך להקים חשבון בגוגל, בניית היררכיה נכונה של קמפיינים, פיצ'רים מרכזיים נוספים והכי חשוב - נעלה עם הקמפיין הראשון שלכם!

במפגש נלמד:

  • פרסום ברשת החיפוש.
  • המכירה הפומבית.
  • הגדרות ראשוניות.
  • מבנה נכון של חשבון.
  • הגדרות קמפיין.
  • מנגנון דירוג המודעה בגוגל.
  • ציון איכות - הגדרה וממה מורכב.
אדי לבנטמן | קורס ppc

מפגש 4

מילות מפתח ברשת החיפוש

מרצה: אדי לבנטמן

על מה בעצם אנחנו מבססים את השיווק שלנו? איך מילות המפתח עובדות? איך מתאימים בין מילת מפתח למודעה? האם זה משפיע על מיקום המודעה? ומהי העלות למילת מפתח?

במפגש נלמד:

  • אפשרויות התאמת מילות מפתח.
  • מחקר מילות מפתח - שיטות.
  • היכרות עם כלי המחקר למילות מפתח.
  • סיווג מילות מפתח.
  • חלוקה לקבוצות מודעות.
רוית חובל

מפגש 5

פרסום בגוגל הלכה למעשה (חלק ב')

מרצה: רוית חיימוב

בכל פעולה שיווקית נכונה ומוצלחת יש סדר והיררכיה. ככה נרצה שגם יהיה בקמפיין שנריץ בגוגל. נלמד מה חשוב לדעת לקראת תהליך יצירת הקמפיין, מה הם השיקולים בבחירת סוג הקמפיין והגדרות נוספות.

במפגש נלמד:

  • שיקולים בבניית קמפיין.
  • סטטוסים אפשריים של קמפיין.
  • שלבים ביצירת קמפיין.
  • מעקב המרות - רכישה מסורתית מול מקוונת,הגדרה וסוגי המרות.
  • סוגי שלילות.
  • קמפייני ניסוי.
אדי לבנטמן

מפגש 6

מודעות ברשת החיפוש (חלק א')

מרצה: אדי לבנטמן

נכנסים יותר לעומק - מה כותבים במודעה? איך מודעה בנויה? מה הם האתגרים שלנו, כמפרסמים, מול הדרישות וההגבלות של גוגל? איפה המודעה שלנו תופיע? ומה כללי העשה וה-אל תעשה שחשוב להכיר בכל מה שקשור למודעות.

במפגש נלמד:

  • מבנה המודעה.
  • שיטות עבודה אסורות.
  • דרישות.
  • סוגי מודעות ברשת החיפוש.
  • שימוש בהצעת מכר ייחודית.
  • איך בונים מודעה מנצחת
אדי לבנטמן

מפגש 7

מודעות ברשת החיפוש (חלק ב')

מרצה: אדי לבנטמן

זה הולך להיות אחד השיעורים החשובים ביותר ששמעתם כי אם לא נבין את הקהל שלנו לעומק, כנראה שלא נכתוב מודעה נכונה ולא נשיג את התוצאות הרצויות. מעבר לזה, נבין גם מה הן הפעולות הנדרשות לשימור ושיפור איכות המודעות והרחבות למודעות שחובה להשתמש בהן.

במפגש נלמד:

  • טיוב - סבב מודעות.
  • בדיקה ואופטימיזציה של מודעות.
  • דפי נחיתה - רלוונטיות.
  • תוספי מודעות.
אדי לבנטמן

מפגש 8

אופטימיזציה

מרצה: אדי לבנטמן

בשיעור זה נכיר את מגוון האופציות השונות כאשר אנו מגיעים לשלב האופטימיזציה בחשבון. כך שבעצם ניתן לנתח בצורה דקדקנית יותר את היעדים והמטרות שהוגדרו ולהסיק מסקנות לצורך שיפור הביצועים.

במפגש נלמד:

  • דוחות.
  • ציון איכות.
  • חישוב רווח הפסד.
  • דוח זמן.
  • דוח מונחי חיפוש.
רוית חובל

מפגש 9

רשת המדיה בגוגל

מרצה: רוית חיימוב

רשת המדיה של גוגל יכולה לעזור לנו להגיע לקהל היעד שלנו בכל מקום בו הוא נמצא! היא כוללת אפשרויות פרסום באתרים פופולריים וגם ב-יוטיוב, ג'ימייל ואפילו אפליקציות. יש לה כוח עצום! ואנחנו נלמד איך להשתמש בו.

במפגש נלמד:

  • כיצד עובד הפרסום ברשת המדיה של גוגל.
  • רשת המדיה בגוגל - מדוע לפרסם ואיפה.
  • תגובה ישירה מול מיתוג.
  • סוגי מיקוד.
  • שיטות תמחור.
  • תכנון קמפיין.
  • פורמט מודעות וגדלים.
ליאור צברי

מפגש 10

רימרקטינג (שיווק מחדש) ואופטימיזציה מתקדמת ברשת המדיה

מרצה: ליאור צברי

מרגישים רדופים? חופרים לכם כשאתם גולשים באינטרנט? זה כל העניין עם רימרקטינג (שיווק מחדש). אם ביקרתם באתר מסויים - צפו פגיעה כי תוך זמן קצר תראו מודעות של אותו אתר ברשת או באפליקציות בהן אתם נמצאים. רוצים ללמוד איך עושים את זה?

במפגש נלמד:

  • רימרקטינג (שיווק מחדש) - מהו?
  • שימוש בפיקסל והגדרה באמצעות תג מנג'ר.
  • הגדרה חכמה של קהלים לפי יעד השיווק.
  • אופטימיזציה ברשת המדיה.
רוית חובל

מפגש 11

פרסום ביוטיוב

מרצה: רוית חיימוב

בכל חודש יותר ממיליארד גולשים צופים ביותר מ-6 מיליארד שעות של סרטוני יוטיוב. ויותר מחצי מהסרטונים האלה נצפים דרך מכשירי המובייל. עדיין בספק לגבי הפוטנציאל שיש ביוטיוב לקידום ממומן? תחשבו שוב! אתם יכולים להחליט איפה ומתי המודעה שלכם תוצג, איזה סוג מודעה זו תהיה ומי מקהל היעד שלכם ייחשף אליה.

במפגש נלמד:

  • פרסום מכוון פעולה ישירה ופרסום מכוון מיתוג ביוטיוב.
  • חיבור ערוץ יוטיוב ל-Google Ads.
  • סוגים שונים של פרסום ביוטיוב.
  • בניית קמפיין ביוטיוב.
  • סוגי מודעות.
  • שיטות תשלום.
ליאור צברי

מפגש 12

גוגל שופינג ו-Merchant Center

מרצה: ליאור צברי

בעלי עסקים, התפקדו! יש לכם אתר? מוכרים בו מוצרים? רוצים למכור את מלאי המוצרים שלכם או להגדיל את התנועה לאתר או לחנות הפיזית? השיעור הזה הוא בדיוק בשבילכם. כל מה שחשוב להכיר כדי לדעת איך ואיפה להציג את המוצרים שלכם ברשת עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

במפגש נלמד:

  • הקמה של חשבון Merchant Center.
  • הגדרה של פיד מוצרים וחיבור ל-Google Ads.
  • שימוש בתוסף WP לקטלוג מהיר של מוצרים.
  • הקמת קמפיין שופינג.
זיו שיינפלד

מפגש 13

היכרות עם פלטפורמת הפרסום הממומן של לינקדאין

מרצה: זיו שיינפלד

במפגש נלמד על מערכת הפרסום בלינקדאין, מהי מערכת הפרסום בלינדאין, סודות הפיצ'רים, איך מפרסמים ב-B2B, סוגי מסרים ומודעות, אופטימיזציה, מדידה ועוד.

במפגש נלמד:

  • רקע על לינקדאין
  • מהם הפיצ'רים הקיימים בלינקדאין
  • לינקדאין Ads manager ואיך מתנהלים בו
  • איך מקימים חשבון
  • איך מקימים קמפיינים
  • איך מבצעים אופטימיזציה ודוחות

מפגש 14

היכרות עם עולם התוכן הממומן - אאוטבריין וטאבולה

מרצה: מיכאל פינגרוט

כבר בשנת 2017 החכמנו להבין שהתוכן הוא המלך. נתקלתם בבעיה לתאר את המוצר/שירות שלכם? פלטפורמות אלו עונות על הצורך והפתרון של המפרסמים ליצור ולהפיץ תכנים בעלי ערך גבוה לקהלי היעד וכתוצאה מכך גם להביא לגידול בחיבור של המותג עם הגולשים, להגיע לקהלי יעד חדשים ולהגדיל את ביצועי העסק.

במפגש נלמד:

  • מה זה בעצם פלטפורמות התוכן אאוטבריין וטאבולה ואיך הן עובדות.
  • הקמת חשבון וקמפיין.
  • תפעול ואופטימיזציה של קמפיין.
ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 15

גוגל אנליטיקס: היכרות ומבוא - חלק א׳

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

הכרות עם מערכת אנליטיקס, הסבר כללי על יכולות המערכת, נתונים ומטריקות. בשיעור זה נבין איך להקים חשבון, איך להקים נכס, איך להכניס קוד אנליטיקס למעקב על אתר ואיך להוציא דוחות תנועה: כלליים, מפולטרים ובהשוואה לתקופת זמן.

במפגש נלמד:

  • היכרות עם מערכת אנליטיקס.
  • הסבר כללי על יכולות המערכת, נתונים ומטריקות.
  • הקמת חשבון.
  • הכנסת קוד אנליטיקס למעקב האתר.
  • הוצאת דוחות תנועה: כלליים, מפולטרים, בהשוואה לתקופת זמן.
  • הוצאת נתונים בהתאם למדדי הצלחה.
  • מעקב אחר העמודים המובילים והמשמעותיים.
ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 16

גוגל אנליטיקס: היכרות ומבוא - חלק ב׳

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

איך נוכל להבין את התנהגות הגולשים ולהסיק מסקנות בנוגע למבנה האתר, מילות מפתח עיקריות ועמודים שיסייעו להמרה? מטרת השיעור היא להכיר את המערכת ולהבין כיצד להסיק ממנה מסקנות לשיפור הפרויקט.

במפגש נלמד:

  • ניתוח התנהגות הגולשים בהתאם למדדי הצלחה.
  • בדיקת התנהגות הגולשים בהתאם להיררכיה באתר.
  • הסקת תובנות הניתנות ליישום במטרה לשפר את הביצועים.
  • מילות מפתח עיקריות ועמודים שסייעו להמרה.
  • הגדרת יעדים ומשפכים.
ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 17

גוגל תג מנג׳ר - מערכת ההטמעות של גוגל

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

מתקשים בהטמעת פיקסלים באתר? הכירו את תג מנג'ר - מערכת אחת (של גוגל כמובן) דרכה ניתן להטמיע בפעולה אחת פשוטה סוגי המרות ורימרקטינג מפלטפורמות שונות. אנחנו בעצם מסירים מכם את כאב הראש ואת ההתעסקות בקוד מול המתכנתים.

במפגש נלמד:

  • בסיס והיכרות עם מושגים מרכזיים.
  • ניתוח טפסים ואיוונטים.
  • הטמעת פיקסלים עיקריים.
  • מושגים שונים של המרות ורימרקטינג.
ליאור צברי

מפגש 18

פייסבוק: היכרות והתנהלות עסקית בממשק

מרצה: ליאור צברי

הכירו את פלטפורמת השיווק המצליחה ביותר בעולם! (לצד מנוע החיפוש של גוגל...). נתחיל בכל מה שצריך לדעת כדי להתחיל לשווק בפייסבוק. שימוש בכל הנכסים שהרשת החברתית מקצה, החשיבות שלהם וירידה לפרטים שישפרו לנו את הקמפיין.

במפגש נלמד:

  • מבוא לפייסבוק.
  • דף עסקי - איך לפתוח ולנהל אותו נכון.
  • חשבון פייסבוק עסקי - כל מה שצריך לדעת.
  • חיבור ביזנס מנג'ר ליוזרים ולחשבון מנהל המודעות.
  • הגדרה ראשונית של חשבון פרסום בפייסבוק.
  • הגדרה ראשונית של פיקסלים ומעקב המרות.
מור מריג׳

מפגש 19

איך נראה דף פייסבוק טוב ומניע לפעולה

מרצה: מור מריג׳

אנחנו לא אוהבים להכנס לחנויות ריקות. אנחנו רוצים לראות מוצרים על המדפים, אנשים מסתובבים ומוכרים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם. הדף העסקי שלכם בפייסבוק לא שונה מזה. הוא חלון הראווה של החנות שלכם. עכשיו אתם מבינים למה כל כך חשוב שהוא יראה כמו שצריך? על זה בדיוק אנחנו הולכים לעבוד.

במפגש נלמד:

  • עמוד עסקי: הגדרות, עיצוב ותוכן.
  • אילו תכנים כדאי להעלות לדף.
  • איך נגרום לאנשים להכיר ולהיחשף אלינו.
  • המרכיבים של עמוד עסקי מוצלח וממיר.

מפגש 20

קהלים בפייסבוק

מרצה: מיכאל פינגרוט

למי מפרסמים בפייסבוק? מי קהל היעד שלנו? איך מגיעים ליותר משתמשים? החשיבות של פרסונות בפייסבוק.

במפגש נלמד:

  • קהלים מותאמים אישית.
  • קהלים מבוססי מעורבות.
  • קהלים דומים.
  • קהלים שמורים.
  • מיקומים דמוגרפיים ואחרים.
סער אדרי

מפגש 21

תרגול מעשי ושאלות פתוחות

מרצה: סער אדרי

במפגש נתרגל ונענה על שאלות של סטודנטים.

במפגש נלמד:

  • פתיחת קמפיינים
  • אופטימיזציה
  • ניסוח מודעות

מפגש 22

קמפיינים בפייסבוק והתאמה למשפך השיווקי של העסק

מרצה: מיכאל פינגרוט

איך מפרסמים בפייסבוק? נכיר לעומק את כל האופציות השונות לפרסום בפייסבוק, במיוחד מודעות ופיצ'רים מתקדמים שכדאי לכם (מאד!) להכיר. נתמקד בחידוד המסר המתאים לקהל היעד הספציפי ובניית פאנל נכון במטרה להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר. מה אנחנו רואים בממשק מנהל המודעות של פייסבוק? אילו נתונים חשוב להציג ללקוח?

במפגש נלמד:

  • משפך שיווקי.
  • מבנה קמפיינים.
  • פלייסמנטים שונים.
  • שיטות אופטימיזציה.
  • שיטות תמחור שונות.
  • סוגי הקמפיינים הקיימים.

מפגש 23

קמפיינים + קריאייטיבים

מרצה: מיכאל פינגרוט

במפגש נלמד:

  • המשך מעבר על סוגי הקמפיינים השונים.
  • מבנה וצורת המודעות
  • התאמת מודעות וקריאייטיב ליעד הפרסום
  • מודעות מתקדמות: וידיאו וסטוריז
סער אדרי

מפגש 24

הפלייסמנט שסוחף את כולם: אינסטגרם ופיצ'רים נוספים

מרצה: סער אדרי

רוצים לדעת איך לפרסם באינסטגרם? אל תישארו מאחור! הפעם לומדים כל מה שחשוב לדעת כשרוצים להרחיב את הפעילות השיווקית שלכם. לפני שנגע באיך, נבין את הלמה והחשיבות בפרסום באינסטגרם, למי מתאים, איך להצליח ואיך להגביר את המכירות ולהביא יותר לקוחות.

במפגש נלמד:

  • תחומי פרסום שמתאימים יותר לאינסטגרם.
  • מודעות מיוחדות באינסטגרם.
  • מדידת תוצאות של פרסום באינסטגרם.
  • ייצוא דוחות מסודרים ללקוחות.
  • קמפיין תנועה ל-Whatsapp: היחס האישי ביותר
  • Facebook Attribution
ליאור צברי

מפגש 25

סיכום הקורס והכנה להסמכה למבחני גוגל

מרצה: ליאור צברי

אז עברנו לא מעט ביחד, למדנו והכרנו את לב השיווק הממומן בשלל הערוצים השונים ובין היתר גם עבדנו, ניסינו, בדקנו ותרגלנו. עכשיו הגיע הזמן לסכם את הדרך המשותפת שלנו ולתת לכם להמשיך אותה בעצמכם כמו מקצוענים!

במפגש נלמד:

  • מבחן מסכם ומענה על שאלות.
  • הכנה להסמכה למבחני גוגל
  • צילומים וחלוקת תעודות.
  • פיצות!!!
בוגרי askpavel academy

הבוגרים משתפים חוויות...

המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.

נגן וידאו

האם הקורס מתאים לך?

נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק יחד האם הקורס הזה יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.

אלה גרינברג

יועצת אקדמית

איתן יצחק

איתן יצחק

מנהל המכללה

© כל הזכויות שמורות AskPavel Academy

איזה תחום מעניין אותך ללמוד?