מה נלמד בקורס PPC ורשתות חברתיות?

הקורס הכי עדכני עם סילבוס שמתעדכן כל מחזור​

לפני שצללנו לתוך תכנון ובניית הקורס, ניסינו לחשוב מה תהיה הדרך הטובה והיעילה ביותר לסדר את החומר כדי ליצור זרימה נכונה. אז החלטנו שהדרך הכי נכונה היא מה שאנחנו עושים מדי יום. לקחנו את התהליך הזה שנקרא קידום ממומן ופירקנו אותו לשלבי העבודה כפי שאנחנו נוהגים לעשות מדי יום – אלו בדיוק יהיו השלבים של השיעורים בתוספת מבוא וסיכום.

125 שעות אקדמיות, 22 מפגשים, 2.5 חודשים

ליאור צברי

מפגש 1

מבוא לפרסום (ממומן) במנועי חיפוש ומה זה בכלל דיגיטל

מרצה: ליאור צברי

תחום השיווק באינטרנט כולל בתוכו פעילויות שונות לשיווק ופרסום מוצר, אתר או שירות של עסק, ביניהן קידום אתרים במנועי חיפוש, פעילות ברשתות חברתיות, וכן פרסום ממומן. בשיעור נציג את האפשרויות השונות ונבין מושגים מרכזיים שהכרחיים לזירת הפרסום הממומן.

במפגש נלמד:

ערן חן

מפגש 2

הקמת דף נחיתה ייעודי לקמפיין PPC (באמצעות אלמנטור)

מרצה: ערן חן

למה כל עסק צריך דף נחיתה? דף נחיתה זה הדף הראשון אליו "נוחת" הלקוח הפוטנציאלי, זהו דף אינטרנט פרסומי עם מלל מכירתי ועיצוב מותאם שמטרתו לייצר הנעה לפעולה מלקוחות חדשים.

במפגש נלמד:

רוית חובל

מפגש 3

פרסום בגוגל הלכה למעשה (חלק א')

מרצה: רוית חיימוב

היכון, הכן, צא! קודם כל - היי גוגל נעים להכיר 🙂 נבין איך המערכת של גוגל עובדת ונלמד את הצעדים הראשונים להתחלת פרסום בפועל - איך להקים חשבון בגוגל, בניית היררכיה נכונה של קמפיינים, פיצ'רים מרכזיים נוספים והכי חשוב - נעלה עם הקמפיין הראשון שלכם!

במפגש נלמד:

אדי לבנטמן | קורס ppc

מפגש 4

מילות מפתח ברשת החיפוש

מרצה: אדי לבנטמן

על מה בעצם אנחנו מבססים את השיווק שלנו? איך מילות המפתח עובדות? איך מתאימים בין מילת מפתח למודעה? האם זה משפיע על מיקום המודעה? ומהי העלות למילת מפתח?

במפגש נלמד:

רוית חובל

מפגש 5

פרסום בגוגל הלכה למעשה (חלק ב')

מרצה: רוית חיימוב

בכל פעולה שיווקית נכונה ומוצלחת יש סדר והיררכיה. ככה נרצה שגם יהיה בקמפיין שנריץ בגוגל. נלמד מה חשוב לדעת לקראת תהליך יצירת הקמפיין, מה הם השיקולים בבחירת סוג הקמפיין והגדרות נוספות.

במפגש נלמד:

אדי לבנטמן

מפגש 6

מודעות ברשת החיפוש (חלק א')

מרצה: אדי לבנטמן

נכנסים יותר לעומק - מה כותבים במודעה? איך מודעה בנויה? מה הם האתגרים שלנו, כמפרסמים, מול הדרישות וההגבלות של גוגל? איפה המודעה שלנו תופיע? ומה כללי העשה וה-אל תעשה שחשוב להכיר בכל מה שקשור למודעות.

במפגש נלמד:

אדי לבנטמן

מפגש 7

מודעות ברשת החיפוש (חלק ב')

מרצה: אדי לבנטמן

זה הולך להיות אחד השיעורים החשובים ביותר ששמעתם כי אם לא נבין את הקהל שלנו לעומק, כנראה שלא נכתוב מודעה נכונה ולא נשיג את התוצאות הרצויות. מעבר לזה, נבין גם מה הן הפעולות הנדרשות לשימור ושיפור איכות המודעות והרחבות למודעות שחובה להשתמש בהן.

במפגש נלמד:

אדי לבנטמן

מפגש 8

אופטימיזציה

מרצה: אדי לבנטמן

בשיעור זה נכיר את מגוון האופציות השונות כאשר אנו מגיעים לשלב האופטימיזציה בחשבון. כך שבעצם ניתן לנתח בצורה דקדקנית יותר את היעדים והמטרות שהוגדרו ולהסיק מסקנות לצורך שיפור הביצועים.

במפגש נלמד:

רוית חובל

מפגש 9

רשת המדיה בגוגל

מרצה: רוית חיימוב

רשת המדיה של גוגל יכולה לעזור לנו להגיע לקהל היעד שלנו בכל מקום בו הוא נמצא! היא כוללת אפשרויות פרסום באתרים פופולריים וגם ב-יוטיוב, ג'ימייל ואפילו אפליקציות. יש לה כוח עצום! ואנחנו נלמד איך להשתמש בו.

במפגש נלמד:

ליאור צברי

מפגש 10

רימרקטינג (שיווק מחדש) ואופטימיזציה מתקדמת ברשת המדיה

מרצה: ליאור צברי

מרגישים רדופים? חופרים לכם כשאתם גולשים באינטרנט? זה כל העניין עם רימרקטינג (שיווק מחדש). אם ביקרתם באתר מסויים - צפו פגיעה כי תוך זמן קצר תראו מודעות של אותו אתר ברשת או באפליקציות בהן אתם נמצאים. רוצים ללמוד איך עושים את זה?

במפגש נלמד:

רוית חובל

מפגש 11

פרסום ביוטיוב

מרצה: רוית חיימוב

בכל חודש יותר ממיליארד גולשים צופים ביותר מ-6 מיליארד שעות של סרטוני יוטיוב. ויותר מחצי מהסרטונים האלה נצפים דרך מכשירי המובייל. עדיין בספק לגבי הפוטנציאל שיש ביוטיוב לקידום ממומן? תחשבו שוב! אתם יכולים להחליט איפה ומתי המודעה שלכם תוצג, איזה סוג מודעה זו תהיה ומי מקהל היעד שלכם ייחשף אליה.

במפגש נלמד:

ליאור צברי

מפגש 12

גוגל שופינג ו-Merchant Center

מרצה: ליאור צברי

בעלי עסקים, התפקדו! יש לכם אתר? מוכרים בו מוצרים? רוצים למכור את מלאי המוצרים שלכם או להגדיל את התנועה לאתר או לחנות הפיזית? השיעור הזה הוא בדיוק בשבילכם. כל מה שחשוב להכיר כדי לדעת איך ואיפה להציג את המוצרים שלכם ברשת עבור הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

במפגש נלמד:

זיו שיינפלד

מפגש 13

היכרות עם פלטפורמת הפרסום הממומן של לינקדאין

מרצה: זיו שיינפלד

במפגש נלמד על מערכת הפרסום בלינקדאין, מהי מערכת הפרסום בלינדאין, סודות הפיצ'רים, איך מפרסמים ב-B2B, סוגי מסרים ומודעות, אופטימיזציה, מדידה ועוד.

במפגש נלמד:

מיכאל פינגרוט

מפגש 14

היכרות עם עולם התוכן הממומן - אאוטבריין וטאבולה

מרצה: מיכאל פינגרוט

כבר בשנת 2017 החכמנו להבין שהתוכן הוא המלך. נתקלתם בבעיה לתאר את המוצר/שירות שלכם? פלטפורמות אלו עונות על הצורך והפתרון של המפרסמים ליצור ולהפיץ תכנים בעלי ערך גבוה לקהלי היעד וכתוצאה מכך גם להביא לגידול בחיבור של המותג עם הגולשים, להגיע לקהלי יעד חדשים ולהגדיל את ביצועי העסק.

במפגש נלמד:

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 15

גוגל אנליטיקס: היכרות ומבוא - חלק א׳

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

הכרות עם מערכת אנליטיקס, הסבר כללי על יכולות המערכת, נתונים ומטריקות. בשיעור זה נבין איך להקים חשבון, איך להקים נכס, איך להכניס קוד אנליטיקס למעקב על אתר ואיך להוציא דוחות תנועה: כלליים, מפולטרים ובהשוואה לתקופת זמן.

במפגש נלמד:

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 16

גוגל אנליטיקס: היכרות ומבוא - חלק ב׳

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

איך נוכל להבין את התנהגות הגולשים ולהסיק מסקנות בנוגע למבנה האתר, מילות מפתח עיקריות ועמודים שיסייעו להמרה? מטרת השיעור היא להכיר את המערכת ולהבין כיצד להסיק ממנה מסקנות לשיפור הפרויקט.

במפגש נלמד:

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 17

גוגל תג מנג׳ר - מערכת ההטמעות של גוגל

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

מתקשים בהטמעת פיקסלים באתר? הכירו את תג מנג'ר - מערכת אחת (של גוגל כמובן) דרכה ניתן להטמיע בפעולה אחת פשוטה סוגי המרות ורימרקטינג מפלטפורמות שונות. אנחנו בעצם מסירים מכם את כאב הראש ואת ההתעסקות בקוד מול המתכנתים.

במפגש נלמד:

ליאור צברי

מפגש 18

פייסבוק: היכרות והתנהלות עסקית בממשק

מרצה: ליאור צברי

הכירו את פלטפורמת השיווק המצליחה ביותר בעולם! (לצד מנוע החיפוש של גוגל...). נתחיל בכל מה שצריך לדעת כדי להתחיל לשווק בפייסבוק. שימוש בכל הנכסים שהרשת החברתית מקצה, החשיבות שלהם וירידה לפרטים שישפרו לנו את הקמפיין.

במפגש נלמד:

מור מריג׳

מפגש 19

איך נראה דף פייסבוק טוב ומניע לפעולה

מרצה: מור מריג׳

אנחנו לא אוהבים להכנס לחנויות ריקות. אנחנו רוצים לראות מוצרים על המדפים, אנשים מסתובבים ומוכרים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם. הדף העסקי שלכם בפייסבוק לא שונה מזה. הוא חלון הראווה של החנות שלכם. עכשיו אתם מבינים למה כל כך חשוב שהוא יראה כמו שצריך? על זה בדיוק אנחנו הולכים לעבוד.

במפגש נלמד:

מיכאל פינגרוט

מפגש 20

קהלים בפייסבוק

מרצה: מיכאל פינגרוט

למי מפרסמים בפייסבוק? מי קהל היעד שלנו? איך מגיעים ליותר משתמשים? החשיבות של פרסונות בפייסבוק.

במפגש נלמד:

סער אדרי

מפגש 21

תרגול מעשי ושאלות פתוחות

מרצה: סער אדרי

במפגש נתרגל ונענה על שאלות של סטודנטים.

במפגש נלמד:

מיכאל פינגרוט

מפגש 22

קמפיינים בפייסבוק והתאמה למשפך השיווקי של העסק

מרצה: מיכאל פינגרוט

איך מפרסמים בפייסבוק? נכיר לעומק את כל האופציות השונות לפרסום בפייסבוק, במיוחד מודעות ופיצ'רים מתקדמים שכדאי לכם (מאד!) להכיר. נתמקד בחידוד המסר המתאים לקהל היעד הספציפי ובניית פאנל נכון במטרה להשיג תוצאות עסקיות טובות יותר. מה אנחנו רואים בממשק מנהל המודעות של פייסבוק? אילו נתונים חשוב להציג ללקוח?

במפגש נלמד:

מיכאל פינגרוט

מפגש 23

קמפיינים + קריאייטיבים

מרצה: מיכאל פינגרוט

במפגש נלמד:

סער אדרי

מפגש 24

הפלייסמנט שסוחף את כולם: אינסטגרם ופיצ'רים נוספים

מרצה: סער אדרי

רוצים לדעת איך לפרסם באינסטגרם? אל תישארו מאחור! הפעם לומדים כל מה שחשוב לדעת כשרוצים להרחיב את הפעילות השיווקית שלכם. לפני שנגע באיך, נבין את הלמה והחשיבות בפרסום באינסטגרם, למי מתאים, איך להצליח ואיך להגביר את המכירות ולהביא יותר לקוחות.

במפגש נלמד:

ליאור צברי

מפגש 25

סיכום הקורס והכנה להסמכה למבחני גוגל

מרצה: ליאור צברי

אז עברנו לא מעט ביחד, למדנו והכרנו את לב השיווק הממומן בשלל הערוצים השונים ובין היתר גם עבדנו, ניסינו, בדקנו ותרגלנו. עכשיו הגיע הזמן לסכם את הדרך המשותפת שלנו ולתת לכם להמשיך אותה בעצמכם כמו מקצוענים!

במפגש נלמד:

בוגרי askpavel academy

הבוגרים משתפים חוויות...

המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.

נגן וידאו

האם הקורס מתאים לך?

נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק יחד האם הקורס הזה יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.

אלה גרינברג

אלה גרינברג

מנהלת פיתוח עסקי

© כל הזכויות שמורות AskPavel Campus