קורס פרסום ממומן לבעלי עסקים ומנהלים בארגונים

בואו ללמוד באופן פרקטי איך לבנות קמפיינים ממומנים ולקדם את העסק ברשתות חברתיות

הקורס הבא ביולי 2019

נמשך 2 חודשים

110 שעות אקדמיות

בבוקר או בערב

5 דק' מהרכבת

בבורסה, רמת גן

הקורס הבא ביולי 2019

נמשך 2 חודשים

110 שעות אקדמיות

בבוקר ובערב

5 דק' מהרכבת

בבורסה, רמת גן

איך קורס PPC יעזור לך? הסיפור האישי שלי

כשהקמתי את העסק שלי עשיתי טעות, תמיד חשבתי שהדרך הטובה ביותר להביא לידים ומכירות היא אך ורק להסתמך על שיווק אורגני שלא עולה כסף.

התחלתי את דרכי המקצועית לפני 13 שנה בקידום אתרים אורגני (SEO) וחשבתי שאם אהיה מספיק טוב בזה, אוכל לקדם את העסק שלי בגוגל ולקבל את כל הלקוחות שמחפשים שירותי קידום.

המחשבה על פרסום ממומן, ערוץ שבו משלמים על התוצאה (לרוב מוגדר בתור תשלום פר ליד – PPC), הפריעה לי והתת מודע שלי תמיד עשה ״בלוק״. כתוצאה מזה לצערי הצמיחה שלי הייתה מאד איטית בתחילת הדרך… 

בעוד שלמתחרים שלי הייתה נוכחות בכל ערוצי השיווק, אני נהניתי רק מערוץ אחד – חיפושים אורגניים שאנשים עושים בגוגל. אז נכון, הייתי ראשון בכל הביטויים כי מאד השקעתי בזה, אבל יש קהל של לקוחות פוטנציאליים גם ברשתות החברתיות. והרבה!

לצערי זיהיתי את הצמיחה המטורפת של הרשתות החברתיות קצת באיחור אבל אחרי השינוי התפיסתי, התוצאה לא איחרה להגיע. הקמתי את אחת ממחלקות הפרסום הממומן המובילות בישראל, דאגתי לצבור התחמחות בכל פלטפורמות הפרסום והתחלנו לקדם את עצמנו מה שהביא כמות לידים פסיכית. את כל זה אני רוצה ללמד אותך בקורס ה-PPC שלנו.

פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי, AskPavel

הנה דוגמאות לחברות מובילות שעבדנו איתן:

לקוחות SEO

12 סיבות למה ללמוד PPC דווקא אצלנו

הסמכה של גוגל

הכנה למבחני הסמכה של גוגל + תעודת הסמכה (מבחן של גוגל אדוורדס)

מפגשי חניכה אישית

מפגשים 1 על 1 עם מנהל קמפיינים מקצועי במהלך הקורס

10 מרצים עם קילומטרז׳

יותר מרצים = יותר חשיפה לטכניקות, שיטות עבודה וכלים

בלי ניפוח שעות

רק מה שצריך לדעת כדי להיות מנהל קמפיינים מקצועי

30 מומחים בהישג יד

הקורס היחיד בארץ שמועבר בסוכנות דיגיטל עם 30 עובדים

עוזרים למצוא עבודה

אנחנו מקושרים לחברות הכי גדולות במשק הישראלי

נסיון בתקציבי ענק

מנהלים תקציבים גדולים ללקוחות בשוק הישראלי והבינלאומי

4 דק' הליכה מהרכבת

למי יש כוח להתחיל לעמוד בפקקים? הכיתה שלנו צמודה לרכבת ת״א מרכז

מעל 100 בוגרים

מצטרפים לרשת הבוגרים שלנו ליצירת שיתופי פעולה

מעל 10 שנות נסיון

בואו ללמוד מאנשים שנתקלו בכל סוגי האתרים והאתגרים

קבוצות קטנות

כדי שכל משתתף יקבל מקסימום ייחס אישי ומעקב צמוד

כלים מתקדמים

עבודה עם כלים ותוכנות מתקדמות במהלך הקורס

בסוף הקורס תצאו עם ארגז כלי עבודה שיאפשר לכם לפרסם את העסק בעצמם! תכירו לעומק את הפונקציות הרלוונטיות בהקמת הקמפיינים, תבצעו אופטימיזציה, תלמדו לחשוב אסטרטגית ולנהל בצורה אפקטיבית כל מותג ועסק במדיה הדיגיטלית, מהן שיטות הפרסום המתקדמות ביותר, הכרות עם הכלים הרלוונטיים ובסופו של דבר נכשיר אתכם לניהול חשבונות פרסום בפלטפורמות הגדולות בעולם.

מקומות אחרונים במחיר זמני:​

6,900 ₪ + מע"מ

לשיחה עם מנהל הקורס: 054-9749941

מה תלמדו בקורס PPC ורשתות חברתיות?

110 שעות אקדמיות, 18 מפגשים, 2 חודשים

הקורס ילמד אותך:

  • להקים ולנהל קמפייני פרסום מבוססי תוצאות בזירות הדיגיטליות המרכזיות
  • לעבוד בצורה מלאה בתוך המערכות השונות תוך שליטה מלאה בכל סוגי הקמפיינים
  • לבנות פאנלים נכונים תוך הבנת מסע הלקוח בתהליך אותו הוא עובר
  • להגדיל פוטנציאלית את קהל הלקוחות הנוכחי והעתידי
  • לנתח את ביצועי הקמפיינים תוך שימור ושיפור התוצאות לאורך זמן

רשימת המפגשים בקורס:

ליאור צברי

מפגש 1

מבוא לפרסום ממומן במנועי חיפוש ומה זה בכלל דיגיטל

מרצה: ליאור צברי

ערן חן

מפגש 2

הקמת דף נחיתה ייעודי לקמפיין PPC באמצעות אלמנטור

מרצה: ערן חן

רוית חובל

מפגש 3

פרסום בגוגל הלכה למעשה (חלק א')

מרצה: רוית חיימוב

אדי לבנטמן

מפגש 4

מילות מפתח ברשת החיפוש

מרצה: אדי לבנטמן

רוית חובל

מפגש 5

פרסום בגוגל הלכה למעשה (חלק ב')

מרצה: רוית חיימוב

אדי לבנטמן

מפגש 6

מודעות ברשת החיפוש (חלק א')

מרצה: אדי לבנטמן

אדי לבנטמן

מפגש 7

מודעות ברשת החיפוש (חלק ב')

מרצה: אדי לבנטמן

אדי לבנטמן

מפגש 8

אופטימיזציה

מרצה: אדי לבנטמן

רוית חובל

מפגש 9

רשת המדיה בגוגל

מרצה: רוית חיימוב

ליאור צברי

מפגש 10

שיווק מחדש ואופטימיזציה מתקדמת ברשת המדיה

מרצה: ליאור צברי

רוית חובל

מפגש 11

פרסום ביוטיוב

מרצה: רוית חיימוב

ליאור צברי

מפגש 12

גוגל שופינג ו-Merchant Center

מרצה: ליאור צברי

זיו שיינפלד

מפגש 13

היכרות עם פלטפורמת הפרסום הממומן של לינקדאין

מרצה: זיו שיינפלד

מפגש 14

היכרות עם עולם התוכן הממומן - אאוטבריין וטאבולה

מרצה: מיכאל פינגרוט

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 15

אנליטיקס: היכרות ומבוא

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 16

אנליטיקס חלק ב'

מרצה: ג'ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 17

גוגל תג מנג'ר - מערכת ההטמעות של גוגל

מרצה: ג'ני טורליאנסקי

ליאור צברי

מפגש 18

פייסבוק: היכרות והתנהלות עסקית בממשק

מרצה: ליאור צברי

מור מריג׳

מפגש 19

איך נראה דף פייסבוק טוב ומניע לפעולה

מרצה: מור מריג׳

מפגש 20

קהלים בפייסבוק

מרצה: מיכאל פינגרוט

סער אדרי

מפגש 21

תרגול מעשי ושאלות פתוחות

מרצה: סער אדרי

מפגש 22

קמפיינים בפייסבוק והתאמה למשפך השיווקי של העסק

מרצה: מיכאל פינגרוט

מפגש 23

קמפיינים + קריאייטיבים

מרצה: מיכאל פינגרוט

סער אדרי

מפגש 24

הפלייסמנט שסוחף את כולם: אינסטגרם ופיצ'רים נוספים

מרצה: סער אדרי

ליאור צברי

מפגש 25

סיכום הקורס ומבחני הסמכה של גוגל

מרצה: ליאור צברי

לא מרצה 1, אלא 10 מרצים עם

אנשי מקצוע שעושים את העבודה ביום יום

פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי

13 שנות נסיון בשיווק דיגיטלי

עוסק בשיווק דיגיטלי משנת 2006 והמייסד של קהילת קידום אתרים AskPavel. הבעלים של קבוצת אנגורה מדיה שקדמת אתרים לעסקים קטנים וחברות גדולות בארץ ובחו"ל. החברה מעסיקה 30 מומחי דיגיטל במתחם הבורסה ברמת גן וסניף בחיפה.​

רוית חובל

רוית חיימוב

5 שנות נסיון ב-PPC

נושמת וחיה דיגיטל וטכנולוגיה. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק. במהלך השנים ניהלה עסקים מקומיים ובינלאומיים בתקציבים גדולים. כיום מנהלת תקציבים אצל חלק מהלקוחות הגדולים של אנגורה מדיה, במקביל לתפקיד מנהלת צוות ה-PPC בחברה.

סער אדרי

סער אדרי

3 שנות נסיון ב-PPC

נחת לתחום ה PPC היישר מעולם הE-Commerce. התחיל את דרכו בבניית מותג פרטי ב-Amazon והמשיך לבניית חנויות ב- Shopify עד שהבין שבלי ידע נרחב בעולם ה PPC הפאזל לא יהיה שלם. לומד ומתעסק בקמפיינים ממומנים משנת 2016.

מיכאל פינגרוט

13 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי

מיכאל עוסק בשיווק דיגיטלי ומדיה חברתית משנת 2005. תחום ההתמחות שלו הוא בניית אסטרטגיה דיגיטלית והוצאה שלה לפועל עבור ארגונים ומותגים ישראלים ובינלאומיים. מיכאל משמש כמרצה במספר מוסדות אקדמיים ומכללות מקצועיות, עוסק בייעוץ ושותף במספר מיזמים.

ג׳ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

9 שנות נסיון באנליטיקס

ג'ני טורליאנסקי, אנליסטית בכירה ויועצת ארגונית בנושא דיגיטל. מומחית בעולם אנליזה אונליין, לשעבר מנהלת מחלקת אנליזה בחברת GO Internet Marketing, עם למעלה מ- 7 שנות נסיון בהדרכה על עולמות הדיגיטל עם דגש על ניתוח התנהגות הגולשים ואנליזה.

מור מריג׳

מור מריג'

7 שנות נסיון בתוכן

מור כותבת וכותבת וכותבת מאז שלמדה להחזיק עיפרון ביד. היא מנהלת ומפעילה את בלוג קידום האתרים הפופולרי של Ask Pavel, מפרסמת מאמרים באתרי שיווק מובילים ומרצה בנושאי תוכן, דיגיטל ומה שבינהם.

ערן חן

ערן חן

4 שנות נסיון בבניית דפי נחיתה

ערן חן הוא הבעלים של ec-webstudio, המציע שירותי בנייה וקידום אתרים למותגים, חברות ועסקים לרבות: אתרי תדמית, קטלוג ומכירה. בעל ניסיון עשיר בפלטפורמת וורדפרס ובחוויית משתמש, כמו גם בהדרכת התחום.

זיו שיינפלד

זיו שיינפלד

15 שנות נסיון ב- B2B Marketing

זיו מומחה לשיווק דיגיטלי ולB2B Marketing ועובד עם חברות היי טק, טכנולוגיה ויזמות. מרצה במכללות מובילות.

אדי לבנטמן

אדי לבנטמן

16 שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי

מרצה בינלאומי לשיווק דיגיטלי ו-Storytelling. מומחה ב- Google Ads ופרסום ברשתות חברתיות. במרכז ההדרכה המורשה של Google, משמש בתור יועץ בכיר ואסטרטג לחברות המובילות במשק הישראלי ובשוק הבינלאומי.

ליאור צברי

ליאור צברי

המנהל המקצועי של הקורס

היי, אני ליאור, איפשהו בתחילת דרכי בשנת 2011 הכרתי את עולם השיווק הדיגיטלי. מאז הספקתי לתת שירותים ללקוחות ענק בארץ ובחו"ל, לקדם חברות במספר ענק של וורטיקלים וכמובן להקים את מחלקת הפרסום הממומן בקבוצת אנגורה מדיה.

אחרי כל כך הרבה זמן במשרד המדהים הזה אני יכול להגיד לכם שיש לי את הצוות הכי חזק בשוק. פרסמנו ועודנו מפרסמים מספר רב של עסקים קטנים, חברות ותאגידים בארץ ובחו"ל בכיף ובמקסימום הצלחה.

המסרים אליהם אנו נחשפים ביום יום הם בין אם המודע ובין אם לא, משנים לגמרי את הצורה בה אנו קונים. אנו חיים בעולם שבו הטרנדים זזים כל 24 שעות וכמות המידע שאנו צורכים היא עצומה. מה אם הייתי אומר לכם שאתם יכולים לשלוט בכל זה?

  • למה המודעה הזו הופיע לכם בפייסבוק ולמה דווקא הסרטון הזה הופיע לכם באינסטרגם?
  • איך גורמים לקהל שלכם לקנות את המוצר שלכם ומה הדרך הטובה ביותר לעשות את זה?
  • איך מגדירים KPI'S נכון כדי למדוד את ההצלחה בפרסום ממומן?

אם כל מה שאמרתי גרם לך לחייך ואולי אפילו להנהן עם הראש, מקומכם איתנו!

מקומות אחרונים במחיר זמני:

6,900 ₪ + מע"מ

לשיחה עם מנהל הקורס: 054-9749941

מתחילים לראות תוצאות כבר במהלך הקורס

קורס מעשי בו תפתחו ותנהלו קמפיינים כבר בשיעורים

מנהל קמפיינים אמיתי הוא אחד שיודע לשנות בידים מתוך שינה, אחד שיודע לאתר את הקהלים הנכונים, שמבין את מטרות העסק ויודע לבחור את הקמפיין הנכון למטרה שלו. בשביל להפוך אתכם לכאלה במהלך הקורס כל תלמיד יפתח את כל סוגי הקמפיינים הקיימים ויצבור ניסיון וידע שעולה על כל לימוד תאורטי. כבר במהלך הקורס תרגישו בטוחים להתנסות בכל סוגי הקמפיינים ותהיו מוכנים לבנות פאנל שלם לגמרי בעצמכם.

תוצאות קייס סטאדי

הבוגרים משתפים חוויות...

המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.

נגן וידאו

האם הקורס מתאים לך?

נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק יחד האם הקורס הזה יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.

אלה גרינברג

יועצת אקדמית

איתן יצחק

איתן יצחק

מנהל המכללה

הקורס הכי פרקטי בתעשייה שבו מריצים קמפיינים

בוגרי קורסים במכללות רבות כבר הספיקו להבין שקורס ללא פרקטיקה הוא קורס לא רלוונטי. אנחנו אספנו בשביל התלמידים שלנו את הפידבקים מכולם והרכבנו קורס שיכלול את כל מה שמנהל קמפיינים צריך לדעת כדי להפוך להיות המוביל בתחומו.

© כל הזכויות שמורות AskPavel Academy

איזה תחום מעניין אותך ללמוד?