מה נלמד בקורס כתיבת תוכן וקופירייטינג?​

הקורס הכי עדכני עם סילבוס שמתעדכן כל מחזור​​

העבודה על התוכן מתחילה הרבה לפני שהוא נכתב ומסתיימת הרבה אחרי שהוא פורסם. זה לא תמיד נראה ככה, אבל יש מחקר שלם מאחורי הקלעים ופעולות הכרחיות לביצוע כדי להבטיח שהתוכן ישיג את המטרות שהוצבו. הסילבוס הורכב בהדרגתיות, שלב על גבי שלב, והוא מחקה את תהליך יצירת התוכן הלכה למעשה. יחד נעבור מהמחקר, דרך גיבוש האסטרטגיה המתאימה ועד לקו הסיום בו נביא את יכולות הכתיבה שלנו למקום מתגמל שמפיק עבורינו תועלת.

75 שעות אקדמיות, 15 מפגשים, 2 חודשים

מור מריג׳

מפגש 1

זו לא קלישאה, תוכן הוא באמת המלך

מרצה: מור מריג'

תקציבי התוכן גדלים משנה לשנה, הביקוש לאנשי תוכן מתעצם וחברות משקיעות סכומי עתק בצוותים שידעו איך לספר את הסיפור שלהן. ומה איתך? מה הסיפור שהעסק שלך מספר ואיך הכי נכון לספר אותו?

במפגש נלמד:

  • נשים לב אילו שימושים מותגים עושים בתוכן ואיך הם מספרים את הסיפור על המותג באמצעותו.
  • נפענח מה הסיפור שלך.
  • איזה תוכן נעלה לכל פלטפורמה.
מור מריג׳

מפגש 2

בניית פרסונה וחידוד המסר לקהל היעד להשגת תוצאות עסקיות טובות יותר

מרצה: מור מריג'

מה אתם יודעים לספר על הקהל שלכם? מה שזה לא יהיה, כנראה שזה לא מספיק. אנחנו הולכים להכיר את הקהל שלכם לעומק, ללמוד מה מפריע לו, מה הם האתגרים שלו, מה הצרכים שלו ובעיקר - איך ההיכרות הזאת תהפוך אותנו למשווקים טובים יותר.

במפגש נלמד:

  • מי קהל היעד שלנו?
  • למה חשוב לבנות פרסונה ואיך בדיוק עושים את זה
  • התנהגות צרכנים: מה מניע את הקהל שלנו לבצע החלטות רכישה
  • איך נתאים תכנים ושפה לקהל היעד ואיך נשיג באמצעותם תוצאות עסקיות הרבה יותר טובות
מור מריג׳

מפגש 3

מגדירים מטרות ובונים אסטרטגיה

מרצה: מור מריג'

מה לכתוב, איפה לפרסם ומתי. למה חשוב כל כך לתכנן כל צעד, מה אתם רוצים להשיג בכל אחד מהנכסים הדיגטלים שלכם ואיך בונים אסטרטגיה שתשיג את המטרות שהגדרתם?

במפגש נלמד:

  • נגדיר מטרות מכל נכס דיגיטלי (לידים, מכירה ישירה, שירות אונליין, הרשמה לניוזלטר, חשיפה למותג, הגדלת עוקבים).
  • נבדוק באילו תכנים דיגיטליים נהיה מעוניינים להשקיע ומה תהיה תדירות הפרסום
  • נעקוב אחרי המתחרים שלנו, נפצח את הסודות שלהם ונפעל כדי להיות טובים יותר
מור מריג׳

מפגש 4

האם האתר שלך בנוי וכתוב נכון כדי להיות מקודם בגוגל?

מרצה: מור מריג'

איך נכתוב את האתר בצורה שתגדיל את הסיכויים שלנו להופיע בגוגל? מה גורם ללקוחות לקנות מאתר מסויים ולא מאתר אחר? איך אפשר להפוך את האתר שלך לאתר שממיר יותר? ועל אילו עמודים אסור לך בשום פנים ואופן לוותר? זה הולך להיות אחד השיעורים החשובים ביותר ששמעת.

במפגש נלמד:

  • נבחן את האתר שלך ונבנה לו שלד חזק של עמודים הכרחיים
  • נבין בדיוק מה ואיך צריך לכתוב כל אחד מהעמודים הללו
  • נלמד איך נכון לכתוב על פי פרמטרים של SEO וקידום בגוגל
  • על חשיבות הניוזלטר וחיזוק מערכת היחסים עם הלקוח
מור מריג׳

מפגש 5

בלוג: על שום מה ולמה?

מרצה: מור מריג'

לא, בלוג זה לא משהו שעושות רק כוהנות אופנה וגורואים של תזונה. בלוג זה משהו שכ-ל אחד מכם צריך. למה? מה זה נותן? מה לכתוב? מאיפה נקבל רעיונות? איך להוציא ממנו את המקסימום? איך תוכן יכול לייצר לך כסף?...ומה היא הנוסחא שתהפוך את המאמר שלך למוצלח גם אם אין לך שום כישורי קופירייטינג?

במפגש נלמד:

  • איך כותבים כותרת שאנשים רוצים ללחוץ עליה?
  • איך כותבים מאמר מאלף שמכניס תנועה גם חודשים מהרגע שהוא פורסם
  • איך תוכן יכול להגדיל לך את ההכנסה
  • מה הדבר שהכי חשוב לעשות ברגע שסיימת לכתוב את המאמר
מור מריג׳

מפגש 6

אאוטבריין, טאבולה וטכניקות הפצה

מרצה: מור מריג'

ברגע שסיימנו את כתיבת המאמר - עשינו למעשה רק חצי מהדרך. עכשיו מתחילה העבודה הקשה באמת - זה הרגע להפשיל שרוולים ולהביא את התוכן הנפלא שלך לכמה שיותר עיניים.

במפגש נלמד:

  • אילו טעויות נפוצות עושים לאחר הפרסום ואיך באמת עושים הפצה יעילה
  • באילו דרכים נגרום לאנשים לקרא ולהפיץ את התכנים שלנו
  • מי אלה אדון אאוטבריין וגברת טאבולה - הכרות עם הכלים
מור מריג׳

מפגש 7

איך כותבים דף נחיתה לפרצוף

מרצה: מור מריג'

דף נחיתה טוב הוא ההבדל בין קמפיין מוצלח לבזבוז מיותר של כסף. אבל צריך לדעת איך לבנות אותו ובעיקר לזכור שלדף נחיתה יש חוקים משלו. ואנחנו הולכים להכיר אותם לעומק.

במפגש נלמד:

  • איך כותבים דף נחיתה יעיל ואפקטיבי שמשיג יותר לידים
  • איך בוחרים צבעים שיגידילו את אחוז ההמרה
  • איך ניצור קריאה לפעולה שמעודדת להשאיר פרטים
  • מה יצא לך מ- A/B Testing ואיך לעשות את זה בצורה נכונה
ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 8

גוגל אנליטיקס: יגלה לך כל מה שחובה לדעת על התוכן שכתבת

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

אז למדנו לכתוב כותרת ואנחנו יודעים בדיוק איך כותבים מאמר ועדיין - איך נוכל לבחון את ביצועי התוכן שלנו? איך נדע לזהות דפים בעיתיים באתר? איך נדע מה הקהל שלנו אוהב? גוגל אנליטיקס יספר לנו הכל. וג'ני טורליאנסקי תספר לנו הכל עליו.

במפגש נלמד:

  • הקמת חשבון בגוגל אנליטיקס
  • הוצאת נתונים בהתאם למדדי הצלחות
  • מעקב אחר העמודים המובילים והמשמעותיים באתר
  • הסקת תובנות הניתנות ליישום במטרה לשפר את הביצועים
מור מריג׳

מפגש 9

בונים דף פייסבוק עסקי מוצלח ומניע לפעולה

מרצה: מור מריג'​

אנחנו לא אוהבים להכנס לחנויות ריקות. אנחנו רוצים לראות מוצרים על המדפים, אנשים מסתובבים ומוכרים שאנחנו יכולים לסמוך עליהם. הדף העסקי שלכם בפייסבוק לא שונה מזה. הוא חלון הראווה של החנות שלכם. עכשיו אתם מבינים למה כל כך חשוב שהוא יראה כמו שצריך? על זה בדיוק אנחנו הולכים לעבוד.

במפגש נלמד:

  • מה חייב להיות בכל עמוד עסקי מוצלח וממיר: איך נעצב אותו, נגדיר אותו ומה נכתוב בו
  • אילו תכנים כדאי להעלות לדף
  • איך נגרום לאנשים להכיר אותנו ואיך נגדיל את טווח החשיפה בלי להוציא שקל
  • בונוס: אינסטגרם
רוית חובל

מפגש 10

קידום ממומן בפייסבוק: איך להגיע ליותר משתמשים?

מרצה: רוית חיימוב​

כן, ברור שנעדיף שהפוסטים שלנו ישתוללו ברחבי הפייסבוק באופן ויראלי, אבל לפעמים כדי לעזור להם - נרצה לתת להם דחיפה קטנה. רוית חיימוב, מאסטרית של הקידום הממומן, תגיע כדי לספר לנו איך בדיוק לעשות את זה.

במפגש נלמד:

  • להכיר את פאנל המודעות של פייסבוק
  • פילוחים שיביאו אותנו לקהל האיכותי והרלוונטי ביותר
  • איך לקדם את התוכן שלנו ונסיק מסקנות מאיזור התובנות
מור מריג׳

מפגש 11

מיקרו-קופי: מה זה, למה זה כל כך חשוב ואיך תגרמו למשתמשים שלכם לאהוב אתכם

מרצה: מור מריג'​​

לבני אדם יש שפה שבאמצעותה הם מתקשרים. גם לאתרי אינטרנט. והמטרה שלנו היא לתת למשתמשים את התחושה שהאתר הוא למעשה חבר שלהם. הוא שם בשבילם כדי להקל עליהם, ללוות אותם, לעזור להם ואפילו לרגש אותם ולספק להם חווית שימוש שתשאיר אותם ותגרום להם לחזור. זה השיעור שיפתח בפניכם הצצה לתחום מרתק וילמד אתכם איך בדיוק עושים את זה.

במפגש נלמד:

  • איך נגרום למשתמשים לבצע את הפעולה המבוקשת + שמישות
  • איך נוכל להעלות את אחוזי המעורבות ולהגביר רגש חיובי כלפי המותג
  • איך ניצור סגנון ייחודי ונבדל את עצמינו מהמתחרים
מור מריג׳

מפגש 12

ניהול מוניטין וניהול משברים

מרצה: מור מריג'​​

אתם חשופים לביקורת בגוגל, בפייסבוק, בפורומים ולמעשה בכל פלטפורמה שבה מתנהל שיח בין משתמשים. למה כל כך חשוב לגלות עירנות ברשת? מה עושים כשלקוח משאיר עליכם ביקורת שלילית? ואיך בדיוק אפשר להעלות את הדירוג הקיים?

במפגש נלמד:

  • להכיר כלי ניטור
  • טקטיקות מענה לתלונות גולשים
  • איך אפשר לצמוח מתלונה ולמה כדאי לראות בה הזדמנות
  • איך נשפר את הדירוג הקיים
מור מריג׳

מפגש 13

בניית גאנט ותוכנית עבודה חודשית

מרצה: מור מריג'​​

תכנון מוקדם ובניית לוח זמנים של תוכן יחסכו לך המון זמן והתעסקויות בהמשך. במפגש נלמד בדיוק איך לבנות תוכנית עבודה לטווח ארוך, ממה גאנט תוכן הולך להציל אותנו ואיך בחודש הבא נוכל להיות טובים אפילו יותר.

במפגש נלמד:

  • איך בונים גאנט תוכן שחוסך ים זמן
  • מה הם הדברים שחייבים להכנס מיד לתכנון החודשי שלך
  • איך נפיק תובנות מהגאנט שבנינו
ליאור אתגר

מפגש 14

חוק ברשת וענייני זכויות יוצרים

מרצה: ליאור אתגר

זה נראה שזירת האינטרנט מתנהלת כמו ג'ונגל ללא חוקים, אבל האמת רחוקה מזה. הרגולטור שואף מצד אחד להגן על היוצרים ומנגד גם על המשתמשים עצמם. איך מנווטים בכל הבלאגן הזה ומה כל יוצר תוכן חייב לדעת כדי לא להיות חשוף לתביעות משפטיות.

במפגש נלמד:

  • איך נדע אילו תמונות מותר לנו לפרסם
  • מה אומר חוק הנגישות
  • למה כולם מפחדים מה-GDPR ואיך להיות חסינים מפניו
אורה אריאל

מפגש 15

הרצאת אורח של בלוגרית מצליחה ומוכרת + סיכום קורס

מרצה: אורה אריאל + מור מריג'

עברנו הרבה ביחד, אנחנו הולכים לסכם את הדרך שעשינו ולפרוש כנפיים. אבל! לא לפני שנפגש עם דמות מעוררת השראה שהתוכן סלל לה את הדרך למקום שהיא תמיד רצתה להיות בו. אנשים מחכים לפוסטים שלה, היא מרוויחה מזה כסף והכי חשוב - היא נהנת ועושה את הדבר שהיא הכי אוהבת לעשות. כן, זה אפשרי.

במפגש נלמד:

  • כמה רחוק התוכן יכול לקחת אותך
  • אתגרים במסע ודרכי התמודדות
  • נסכם ונציף שאלות
  • צילומים, תעודות ו...פיצות!!!
בוגרים שסיימו קורס קידום אתרים

האם הקורס מתאים לך?

נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק יחד האם הקורס הזה יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.

אלה גרינברג

יועצת אקדמית

איתן יצחק

איתן יצחק

מנהל המכללה

© כל הזכויות שמורות AskPavel Academy

איזה תחום מעניין אותך ללמוד?