קורס ניהול תוכן במדיה הדיגיטלית

בואו ללמוד איך לכתוב בצורה משכנעת ואפקטיבית שתשיג את המטרות העסקיות שלכם.

חשבו מה גורם לכם להעדיף אתר מסויים על חשבון אתר אחר. מה גורם לכם להשאר בדף נחיתה אחד ולסגור את השני. מתי אתם עושים לעמוד פייסבוק Like ומתי אתם מתחרטים ומסמנים עליו Unlike. איזה מאמר תקראו עד המילה האחרונה ומתי לא תמשיכו מילימטר מתחת לכותרת. איך שלא תהפכו את זה – הכל יוביל לתוכן. הכל סובב סביב התוכן. בקורס נלמד מה כותבים, איך כותבים ובעיקר – איך נגרום למשתמשים לבצע את הפעולה הרצויה באמצעות המילים שלנו.

אחרי הקורס תדעו איך כותבים כותרות שאי אפשר להתעלם מהן, מה צריך כדי ליצור מאמר מנצח (ולא, אין לזה שום קשר לכשרון כתיבה), איך מודדים ביצועי תוכן, איך ליצור דף נחיתה שמוכר, עמוד פייסבוק אפקטיבי ואתר שבנוי וכתוב נכון כדי להיות מקודם בגוגל.

עם מה תצאו מהקורס: תהיו מאסטרים של תוכן ותדעו איך להניע את הלקוח בכל סוג תוכן.

מחזור הבא: יולי 2019

אורך: 75 שעות אקדמיות

מסלולים: בוקר וערב

נגישות: 5 דק׳ מהרכבת

מיקום: בורסה, רמת גן

12 סיבות למה ללמוד כתיבת תוכן דווקא אצלנו

שכתוב אתר

במהלך הקורס נעבוד על התוכן באתר שלך ונשפץ אותו

3 מפגשי חניכה אישית

מפגשים 1 על 1 עם מנהל תוכן מקצועי במהלך הקורס

6 מרצים עם קילומטרז׳

יותר מרצים = יותר חשיפה לטכניקות, שיטות עבודה וכלים

בלי ניפוח שעות

רק מה שצריך לדעת כדי להפיק את המקסימום מהתוכן שלכם

30 מומחים בהישג יד

הקורס היחיד בארץ שמועבר בסוכנות דיגיטל עם 30 עובדים

עוזרים למצוא עבודה

אנחנו מקושרים לחברות הכי גדולות במשק הישראלי

מנהלים מאות כותבים

יש לנו חברת תוכן מהמובילות בארץ וצברנו המון נסיון

4 דק' הליכה מהרכבת

למי יש כוח להתחיל לעמוד בפקקים? הכיתה שלנו צמודה לרכבת ת״א מרכז

מעל 100 בוגרים

מצטרפים לרשת הבוגרים שלנו ליצירת שיתופי פעולה

מעל 10 שנות נסיון

בואו ללמוד מאנשים שחיים ונושמים קופירייטינג וכתיבת תוכן

קבוצות קטנות

כדי שכל משתתף יקבל מקסימום ייחס אישי ומעקב צמוד

כלים מתקדמים

עבודה עם כלים ותוכנות מתקדמות במהלך הקורס

מקומות אחרונים במחיר זמני:

4,900 ₪ + מע"מ

לשיחה עם מנהל הקורס: 054-9749941

למה דווקא ניהול תוכן במדיה הדיגיטלית?

הי, אני מור. כותבת, עורכת ובעיקר אוהבת מילים מהרגע בו למדתי להחזיק עיפרון. מאז, לא הפסקתי.

תמיד רציתי לכתוב, רק שלא ידעתי מאיפה להתחיל ואיך לגרום לאנשים לקרא את מה שיש לי לומר. הלכתי ללמוד תקשורת, חשבתי שזה יהיה צעד נכון שיקדם אותי אל עבר המטרה הזאת, אבל זה לא הספיק. הייתי צריכה לעשות יותר מזה. עבדתי בכל מיני משרדים, התחננתי שיתנו לי לכתוב, ניסיתי לשכנע ולהסביר מה החשיבות של התוכן ו…קל זה לא היה. אז הפסקתי לחכות והתחלתי לעשות, גם עבור סכומים שאני מתביישת לומר. הדרך הארוכה והמפרכת השתלמה והיום אני סוף סוף עושה את מה שחלמתי עליו וזוכה להעביר את כל מה שלמדתי הלאה, אליך.

בקורס הזה אחשוף בפניך כל מה שעבד לי. כל טכניקה שלמדתי, כל נסיון שצלח לי ולמעשה כל מה שצברתי במהלך השנים והביא את המאמרים שכתבתי לעשרות אלפי צפיות. אם עולם התוכן מושך אותך, אני רוצה להזמין אותך להצטרף אליי למסע המרתק הזה שבסופו גם החלום שלך (או של העסק שלך) יוכל להתגשם.

אתרים שכתבתי בהם לאורך השנים: AskPavel, אייס, מנהלי שיווק מצייצים, קולומבוס, פיקסל פרפקט, ביזפורטל, בולטס, אפוק טיימס, Woopa ועוד.

מור מריג׳

מה תלמדו בקורס ניהול תוכן במדיה הדיגיטלית?

75 שעות אקדמיות, 15 מפגשים, 2 חודשים

הקורס ילמד אותך:

  • איך לארגן ולכתוב את התוכן באתר תוך התאמה מלאה לגוגל.
  • איך לכתוב דף נחיתה משכנע ומניע לפעולה.
  • איך לבנות מאמר מושחז החל משלב הכותרת ועד לפסקת הסיכום.
  • איך לגרום ליותר אנשים לקרוא, להתעניין ולחכות למאמרים שלך.
  • איך לנהל דף פייסבוק עסקי, מה להעלות ואיך משתפרים.
מור מריג׳

מפגש 1

זו לא קלישאה, תוכן הוא באמת המלך

מרצה: מור מריג׳

מור מריג׳

מפגש 2

בניית פרסונה וחידוד המסר לקהל היעד להשגת תוצאות עסקיות טובות יותר

מרצה: מור מריג׳​

מור מריג׳

מפגש 3

מגדירים מטרות ובונים אסטרטגיה

מרצה: מור מריג׳​

מור מריג׳

מפגש 4

האם האתר שלך בנוי וכתוב נכון כדי להיות מקודם בגוגל?

מרצה: מור מריג׳​

מור מריג׳

מפגש 5

בלוג: על שום מה ולמה

מרצה: מור מריג׳​

מור מריג׳

מפגש 6

אאוטבריין, טאבולה וטכניקות הפצה

מרצה: מור מריג׳​

מור מריג׳

מפגש 7

איך כותבים דף נחיתה לפרצוף

מרצה: מור מריג׳​

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 8

גוגל אנליטיקס: יגלה לך כל מה שחובה לדעת על התוכן שכתבת

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

מור מריג׳

מפגש 9

בונים דף פייסבוק עסקי מוצלח ומניע לפעולה

מרצה: מור מריג׳​

רוית חובל

מפגש 10

קידום ממומן בפייסבוק: איך להגיע ליותר משתמשים?

מרצה: רוית חובל

מור מריג׳

מפגש 11

מיקרו-קופי: מה זה, למה זה כל כך חשוב ואיך תגרמו למשתמשים שלכם לאהוב אתכם

מרצה: מור מריג׳​

מור מריג׳

מפגש 12

ניהול מוניטין וניהול משברים

מרצה: מור מריג׳​

מור מריג׳

מפגש 13

בניית גאנט ותוכנית עבודה חודשית

מרצה: מור מריג׳​

ליאור אתגר

מפגש 14

חוק ברשת וענייני זכויות יוצרים

מרצה: ליאור אתגר

אורה אריאל

מפגש 15

הרצאת אורח של בלוגרית מצליחה ומוכרת + סיכום קורס

מרצה: אורה אריאל

מקומות אחרונים במחיר זמני:

4,900 ₪ + מע"מ

לשיחה עם מנהל הקורס: 054-9749941

לא מרצה 1, אלא 6 מרצים עם

אנשי מקצוע שעושים את העבודה ביום יום

מור מריג׳

מור מריג'

7 שנות נסיון בתוכן

מור כותבת וכותבת וכותבת מאז שלמדה להחזיק עיפרון ביד. היא מנהלת ומפעילה את בלוג קידום האתרים הפופולרי של Ask Pavel, מפרסמת מאמרים באתרי שיווק מובילים ומרצה בנושאי תוכן, דיגיטל ומה שבינהם.

ליאור אתגר

עו"ד ליאור אתגר

7 שנות נסיון בייעוץ משפטי

ליאור הוא ראש תחום הגנת הפרטיות במשרד EBN ומתמחה במשפט מסחרי, תאגידים וניירות ערך. ליאור הוא עורך דין המלווה חברות קטנות כגדולות במגוון היבטים של עסקאות, היי-טק, ממשל תאגידי וכן, בתחום הגנת הפרטיות בישראל וה-GDPR.

אורה אריאל

אורה אריאל

5 שנות ניסיון כבלוגרית ומרצה

בעלת הבלוג האופטימית העוסק בעולם הפיננסי. מאמינה בהנגשת תכנים פיננסיים וידע בהתנהלות כלכלית והשקעות לכמה שיותר אנשים. הגיעה לעצמאות כלכלית בגיל 31 ומאז מנסה כמה שיותר להפיץ את המסר של התנהלות כלכלית, הכנסות פסיביות והשקעות כדרך חיים. מרצה ומעבירה קורסים בנושאים פיננסיים, כלכלת משפחה והשקעות.

רוית חובל

רוית חיימוב

5 שנות נסיון ב-PPC

נושמת וחיה דיגיטל וטכנולוגיה. בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק. במהלך השנים ניהלה עסקים מקומיים ובינלאומיים בתקציבים גדולים. כיום מנהלת תקציבים אצל חלק מהלקוחות הגדולים של אנגורה מדיה, במקביל לתפקיד מנהלת צוות ה-PPC בחברה.

פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי

13 שנות נסיון ב-SEO

עוסק בקידום אתרים משנת 2006 והמייסד של קהילת קידום אתרים AskPavel. הבעלים של קבוצת אנגורה מדיה שקדמת אתרים לעסקים קטנים וחברות גדולות בארץ ובחו"ל. החברה מעסיקה 30 מומחי דיגיטל במתחם הבורסה ברמת גן וסניף בחיפה.​

ג׳ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

9 שנות נסיון באנליטיקס

ג'ני טורליאנסקי, אנליסטית בכירה ויועצת ארגונית בנושא דיגיטל. מומחית בעולם אנליזה אונליין, לשעבר מנהלת מחלקת אנליזה בחברת GO Internet Marketing, עם למעלה מ- 7 שנות נסיון בהדרכה על עולמות הדיגיטל עם דגש על ניתוח התנהגות הגולשים ואנליזה.

האתר שלך יקבל אופי ונעצב לו שפה כבר במהלך הקורס

כל משתתף יצא עם חבילת תוכן מלאה ועם כל הכלים הנדרשים להמשך

אין למידה בלי עשיה ולכן כל נושא שנלמד בקורס יתורגל בכתה כך שכל משתתף יעצב במהלך הקורס את התכנים השיווקיים שילוו את העסק שנים קדימה. נעבור על האתר של כל משתתף, נפרק אותו לגורמים ונשכתב כך שיניע לפעולה.

קורס קופירייטינג וכתיבת תוכן

הבוגרים משתפים חוויות...

המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.

נגן וידאו

האם הקורס מתאים לך?

נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק יחד האם הקורס הזה יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.

אלה גרינברג

יועצת אקדמית

איתן יצחק

איתן יצחק

מנהל המכללה

הקורס שיקנה לך מיומנויות כתיבה אפקטיביות

במהלך הקורס כל משתתף יקבל כלים מעשיים ויחשף לטכניקות כתיבה שהוכיחו את עצמן והביאו לשינויים משמעותיים! והכי חשוב - את כל התרגול נבצע על האתר שלך!

© כל הזכויות שמורות AskPavel Academy

איזה תחום מעניין אותך ללמוד?