
הבוגרים משתפים חוויות...
המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.
נגן וידאו
דף הבית » הקורסים שלנו » קורס גוגל אנליטיקס
בואו ללמוד איך לקבל החלטות עיסקיות על בסיס נתוני הגולשים באתר שלכם.
פתיחה: אוגוסט 2020
נמשך 2 חודשים
60 שעות אקדמיות
בבוקר ובערב
5 דק' מהרכבת
בבורסה, רמת גן
פתיחה: אוגוסט 2020
נמשך 2 חודשים
65 שעות אקדמיות
בבוקר או בערב
5 דק' מהרכבת
בבורסה, רמת גן
תמיד חשבתי לעצמי שכל מה שאני צריך לעשות זה רק לקדם את האתר בכמה שיותר ערוצים והכל יסתדר מעצמו, האתר יתקדם, אנשים ירשמו לניוזלטר והלידים לשירותי קידום האתרים שלנו יזרמו… אבל מה הפואנטה להביא קונים לחנות אם לא בודקים מה הם עשו מהרגע שנכנסו בדלת?
הבנתי שכדי למקסם את הערך מהטראפיק והחשיפה שכבר השגתי, אני חייב לבדוק את התנהגות הגולשים באתר. מאיזה עמודים הם יוצאים הכי מהר? כמה אנשים באמת פונים אלי מתוך אלו שהגיעו לאתר? מה המאמרים שהכי מעניינים את הקוראים שלי (כדי שאכתוב עוד כאלו)? ועוד…
מאז שנחשפתי לכלי ניתוח הגולשים הפופואלרי בעולם Google Analytics, פתאום הצלחתי לראות את הבעיות. וכשרואים את הבעיות אפשר בקלות לחשוב על פתרונות. התחלתי לחקור מה הגולשים עושים באתר שלי, לאן הם הולכים, מה הם מחפשים ותוך כדי גיליתי שאחרי שאני מתקן את כל הבעיות המדדים עלו מהטראפיק הקיים. בלי להביא יותר טראפיק השגתי יותר לידים, יותר הרשמות והרבה יותר חווית משתמש. החלטתי שאת כל הידע הזה אני רוצה לשתף איתכם בקורס הגוגל אנליטיקס המקיף שבנינו!
פבל ישראלסקי, AskPavel
נקים ונגדיר חשבון בגוגל אנליטיקס לכל משתתף בקורס
נחשפים לטרנדים החדשים בתחום לפני כולם ומיישמים בקורסים
יותר מרצים = יותר חשיפה לטכניקות, שיטות עבודה וכלים
רק מה שצריך לדעת כדי להבין מה הגולשים שלכם מחפשים
הקורס היחיד בארץ שמועבר בסוכנות דיגיטל עם 30 עובדים
אנחנו מקושרים לחברות הכי גדולות במשק הישראלי
צברנו המון נסיון מניהול החשבונות של הלקוחות שלנו
למי יש כוח להתחיל לעמוד בפקקים? הכיתה שלנו צמודה לרכבת ת״א מרכז
מצטרפים לרשת הבוגרים שלנו ליצירת שיתופי פעולה
בואו ללמוד מאנשים שחיים ונושמים גוגל אנליטיקס ואנליזה
רק 10-18 משתתפים בכיתה, מקסימום ליווי ומעקב צמוד לכל אחד
עבודה עם כלים ותוכנות מתקדמות לניתוח גולשים
בעולם של היום, התנהגות הצרכנים מוסטת מהאוף ליין לעולם הדיגיטל. החדשות הטובות הן שניתן למדוד כל פעולה או תהליך ולקבל החלטות עסקיות על בסיס דאטה ולא על בסיס תחושות והשערות. ככה מייעלים תהליכים. ככה מתנהלים נכון יותר עם תקציב שיווק.
יש לא מעט מערכות שיודעות לתת את המענה, הבעיה היא שרוב המערכות עולות המון כסף. בניגוד אליהן, גוגל אנליטקס היא מערכת שמצריכה הטמעה יחסית פשוטה ואחריה יפתח בפניכם עולם חדש של אפשרויות, בו אפשר למדוד ביצועים של כל קמפיין וכל מקור טראפיק לצד בקרה ושיפור הנתונים.
אחרי הקורס תדעו: איך לקרוא נכון את הנתונים ואיך לעבוד נכון בעולם הדיגיטל כך שכל ערוץ שיווקי יהיה מדיד. מעבר לזה, תדעו איך לנתח את הנתונים ולייעל את הביצועים בהתאם ליעדים העסקיים שלכם.
60 שעות אקדמיות, 10 מפגשים, 2 חודשים
הקורס ילמד אותך:
רשימת המפגשים בקורס:
מפגש 1
מרצה: ג׳ני טורליאנסקי
מפגש 2
מרצה: ג׳ני טורליאנסקי
מפגש 3
מרצה: ג׳ני טורליאנסקי
מפגש 4
מרצה: ג׳ני טורליאנסקי
מפגש 5
מרצה: נטלי רווה
מפגש 6
מרצה: נטלי רווה
מפגש 7
מרצה: אורן מהלל
מפגש 8
מרצה: אורן מהלל
מפגש 9
מרצה: ג׳ני טורליאנסקי
מפגש 10
מרצה: ג׳ני טורליאנסקי
אנשי מקצוע שעושים את העבודה ביום יום
13 שנות נסיון בשיווק דיגיטלי
עוסק בשיווק דיגיטלי משנת 2006 והמייסד של קהילת קידום אתרים AskPavel. הבעלים של קבוצת אנגורה מדיה שקדמת אתרים לעסקים קטנים וחברות גדולות בארץ ובחו"ל. החברה מעסיקה 30 מומחי דיגיטל במתחם הבורסה ברמת גן וסניף בחיפה.
10 שנות נסיון בשיווק ומכירות
בעלת ניסיון מעל כעשור בתחומי השיווק והמכירה ללקוח הקצה. בשנה האחרונה, התמקדות בעולם האוטומציה השיווקית, אוטומציה דיגיטלית, אינטגרציות בין מערכות מתן פתרונות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בניהול מערך השיווק והמכירה בצורה יעילה ואפקטיבית.
6 שנות נסיון בהדרכת אקסל
אורן חי ונושם את נושא הלימוד והתמיכה למשתמשי מחשב. בנוסף לבקיאותו והמקצועיות שלו באקסל הוא גם מדריך שיודע איך להגיע לכל תלמיד, ולהעשיר את ידיעותיו באופן הנגיש והמעשי ביותר.כיום הוא אחד המדריכים הבכירים בחברת ספקטרא.
המנהלת המקצועית של הקורס
נעים מאוד, שמי ג'ני טורליאנסקי, אני עובדת בעולם הדיגיטל 9 שנים, עם דגש על ווב אנליזה. כיום אני משמשת כיועצת בכירה בעולם של דאטה, אוטומציות ו-Web Analytics.
התחלתי את הקריירה שלי בתחום השיווק הדיגיטלי בעולם של קידום אתרים וניהול קמפיינים בפייסבוק, אך עם הזמן התחלתי לשאול שאלות כמו מה מניע את הגולשים לבצע את מה שהם עושים באתר? מה מניע אותם לרכוש באתר אחד ולנטוש אתר אחר? ניסיתי למצוא את התשובות בגוגל. במהלך מסע החיפוש גיליתי את מערכת גוגל אנליטקס שנתנה את התשובות לרוב שאלותיי.
לאחר זמן קצר התחלתי לעבוד בחברת Go internet marketing, בתחום ווב אנליזה. מכיוון שבתקופה הזאת לא היה מספיק מידע על עולם האנליזה והדאטה, הייתי צריכה ללמוד את התחום מאפס ותוך כדי ללמוד מהטעויות. בעזרת כך שעבדתי על סוגי לקוחות שונים ומותגים וגדולים כגון: מלונות דן, ביטוח ישיר, בזק ועוד.. צברתי נסיון רב בתחום וכך הגעתי להקים ולנהל מחלקת אנליזה באחת מהסוכנויות המובילות.
אחרי שנים של עבודה בתחום, החלטתי לשתף את הידע, הנסיון ושיטות העבודה שצברתי עם השנים. לקחתי וארזתי את כל זה לקורס גוגל אנליטיקס מעמיק, שנותן כלים ומאפשר לכל מי שמעוניין ללמוד שיטות לשיפור ביצועים.
דוגמאות ללקוחות שעבדתי איתם: בזק, ביטוח ישיר, מלונות דן, מטרנה , אוסם, שלמה סיקס, ג'ייד, שסטוביץ', בנק הפועלים, פסגות ועוד.
כל המשתתפים יבנו חשבון אנליטיקס לאתר שלהם
פרקטיקה על אתר של גוגל בו המשתתפים יוכלו ״ללכלך את הידיים״ וללמוד ואז כל אחד יכול ליישם על האתר שלו. מטרה ה״על״ של הקורס היא QUICK WINS - כלומר זיהוי 4% של השינויים אשר משפיעים על 64% מהתוצאות.
איך הגענו למספרים האלו?
20% מהדברים נותנים 80% מהתוצאות, מתבסס על עקרון פארטו (לקוח מעולם של ניהול פרויקטים).
גם באותם 20% של הדברים , יש עוד 20% מהדברים אשר מביאים את התוצאה הרצויה, לכן להלן החשבון:
20% * 20% = 4% נותנים את התוצאות של 64% (80% * 80% = 64%)
המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.
נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק יחד האם הקורס הזה יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.
קורס מקיף על עולם האנליזה אשר מלמד את התחום מרגע הטמעת הקודים ועד לביצוע פרויקטים של CRO כולל תרגול
קורס גוגל אנליטיקס יועיל לך ברמה הפרקטית היומיומית הן כבעל עסק והן כשכיר. כבעל עסק או כשכיר בתחום שיווק באינטרנט יש התעסקות יום יומית עם הנתונים, מספרים, דוחות ומערכות קמפיינים אשר כל אחת אוספת את הדאטה בשיטה אחרת, משתמשת במודל שיוך לידים / רכישות שונה, וכתוצאה מכך מאוד קשה להבין תרומה של כל מדיה במסע לקוח.גוגל אנליטקס מרכז את כל הנתונים השיווקיים במערכת אחת ושמה את כל המדיות תחת סרגל מדידה אחד.
הדבר מאפשר לקבל תמונה מלאה על הביצועים ולקבל החלטות עסקיות על בסיס תרומה ייחודית של כל מקור וכל קמפיין. בנוסף, גוגל אנליטקס מאפשרת לזהות נקודות חולשה בתהליכי רכישה / גלישה וכתוצאה מכך לנקוט בפעולות אשר משיגות תוצאות בטווח הקצר והארוך.
קורס אנליטיקס מתמקד בלמידה פרקטית על שיטות CRO – Conversion Rate Optimization, כאשר בבסיס הלמידה עומדת מערכת גוגל אנליטקס, אשר מספקת לנו את כל הנתונים, שעליהם מתבססות החלטות עסקיות כגון איך למקסם את התוצאות הקמפיינים בעזרת ניתוח הנתונים או איך להשיג QUICK WIN בטווח קצר – לדוגמא הגדלת יחס המרה /רכישה ב-10%
נלמד לבנות תוכניות לשיפור לטווח ארוך.
בקורס גוגל אנליטיקס מלמדים המרצים:
ג'ני טורליאנסקי – בעלת נסיון כ-10 שנים בתחום כאנליסטית מובילה בשוק בתחום אנליזה ודאטה.
נטלי רווה – בעלת ניסיון מעל כעשור בתחומי השיווק והמכירה ללקוח הקצה, כיום מתמקדת בתחום אינטגרציות בין מערכות שיווקיות.
אורן מהלל – עבודה מתקדמת עם אקסל בניתוח מידע