קורס גוגל אנליטיקס וניתוח נתונים לאנשי שיווק

בואו ללמוד איך לקבל החלטות עיסקיות על בסיס נתוני הגולשים באתר שלכם.

פתיחה: יוני 2020

נמשך 2 חודשים

60 שעות אקדמיות

בבוקר ובערב

5 דק' מהרכבת

בבורסה, רמת גן

פתיחה: יוני 2020

נמשך 2 חודשים

65 שעות אקדמיות

בבוקר או בערב

5 דק' מהרכבת

בבורסה, רמת גן

איך קורס אנליטיקס יעזור לך? הסיפור האישי שלי

איך פספסתי...מאז שפתחתי את הבלוג AskPavel בשנת 2007 קידמתי אותו בכל מני דרכים והגדלתי את כמות הטראפיק אבל אז גיליתי שעשיתי טעות קריטית שאני בטוח שהרבה בעלי עסקים ומנהלים בארגונים עושים!

תמיד חשבתי לעצמי שכל מה שאני צריך לעשות זה רק לקדם את האתר בכמה שיותר ערוצים והכל יסתדר מעצמו, האתר יתקדם, אנשים ירשמו לניוזלטר והלידים לשירותי קידום האתרים שלנו יזרמו… אבל מה הפואנטה להביא קונים לחנות אם לא בודקים מה הם עשו מהרגע שנכנסו בדלת?

הבנתי שכדי למקסם את הערך מהטראפיק והחשיפה שכבר השגתי, אני חייב לבדוק את התנהגות הגולשים באתר. מאיזה עמודים הם יוצאים הכי מהר? כמה אנשים באמת פונים אלי מתוך אלו שהגיעו לאתר? מה המאמרים שהכי מעניינים את הקוראים שלי (כדי שאכתוב עוד כאלו)? ועוד…

מאז שנחשפתי לכלי ניתוח הגולשים הפופואלרי בעולם Google Analytics, פתאום הצלחתי לראות את הבעיות. וכשרואים את הבעיות אפשר בקלות לחשוב על פתרונות. התחלתי לחקור מה הגולשים עושים באתר שלי, לאן הם הולכים, מה הם מחפשים ותוך כדי גיליתי שאחרי שאני מתקן את כל הבעיות המדדים עלו מהטראפיק הקיים. בלי להביא יותר טראפיק השגתי יותר לידים, יותר הרשמות והרבה יותר חווית משתמש. החלטתי שאת כל הידע הזה אני רוצה לשתף איתכם בקורס הגוגל אנליטיקס המקיף שבנינו!

פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי, AskPavel

12 סיבות למה ללמוד גוגל אנליטיקס דווקא אצלנו

הקמת חשבון אנליטיקס

נקים ונגדיר חשבון בגוגל אנליטיקס לכל משתתף בקורס

נסיון בשוק הבינלאומי

נחשפים לטרנדים החדשים בתחום לפני כולם ומיישמים בקורסים

4 מרצים עם קילומטרז׳

יותר מרצים = יותר חשיפה לטכניקות, שיטות עבודה וכלים

בלי ניפוח שעות

רק מה שצריך לדעת כדי להבין מה הגולשים שלכם מחפשים

30 מומחים בהישג יד

הקורס היחיד בארץ שמועבר בסוכנות דיגיטל עם 30 עובדים

עוזרים למצוא עבודה

אנחנו מקושרים לחברות הכי גדולות במשק הישראלי

מנהלים מאות חשבונות

צברנו המון נסיון מניהול החשבונות של הלקוחות שלנו

4 דק' הליכה מהרכבת

למי יש כוח להתחיל לעמוד בפקקים? הכיתה שלנו צמודה לרכבת ת״א מרכז

מעל 150 בוגרים

מצטרפים לרשת הבוגרים שלנו ליצירת שיתופי פעולה

מעל 10 שנות נסיון

בואו ללמוד מאנשים שחיים ונושמים גוגל אנליטיקס ואנליזה

כיתות קטנות ויחס אישי

רק 10-18 משתתפים בכיתה, מקסימום ליווי ומעקב צמוד לכל אחד

כלים מתקדמים

עבודה עם כלים ותוכנות מתקדמות לניתוח גולשים

בעולם של היום, התנהגות הצרכנים מוסטת מהאוף ליין לעולם הדיגיטל. החדשות הטובות הן שניתן למדוד כל פעולה או תהליך ולקבל החלטות עסקיות על בסיס דאטה ולא על בסיס תחושות והשערות. ככה מייעלים תהליכים. ככה מתנהלים נכון יותר עם תקציב שיווק. 

יש לא מעט מערכות שיודעות לתת את המענה, הבעיה היא שרוב המערכות עולות המון כסף. בניגוד אליהן, גוגל אנליטקס היא מערכת שמצריכה הטמעה יחסית פשוטה ואחריה יפתח בפניכם עולם חדש של אפשרויות, בו אפשר למדוד ביצועים של כל קמפיין וכל מקור טראפיק לצד בקרה ושיפור הנתונים. 

אחרי הקורס תדעו: איך לקרוא נכון את הנתונים ואיך לעבוד נכון בעולם הדיגיטל כך שכל ערוץ שיווקי יהיה מדיד. מעבר לזה, תדעו איך לנתח את הנתונים ולייעל את הביצועים בהתאם ליעדים העסקיים שלכם.

מקומות אחרונים במחיר זמני:​

4,400 ₪ + מע"מ

לשיחה עם מנהל הקורס: 053-7225370

מה תלמדו בקורס גוגל אנליטיקס?

60 שעות אקדמיות, 10 מפגשים, 2 חודשים

הקורס ילמד אותך:

  • לנתח את התנהגות הגולשים ולאתר כשלים שפוגעים בהמרות.
  • שיטות אופטימיזציה על פי מתודולוגיית A/B Testing.
  • לעבוד עם תג מנג׳ר עבור הטמעות מתקדמות עם Data Layer.
  • לזהות את התנהגות הגולשים על פי ערוצי פרסום שונים.
  • לזהות KPI עסקיים והגדרתם בגוגל אנליטיקס.

רשימת המפגשים בקורס:

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 1

מבוא לקורס + היכרות עם המערכת של גוגל אנליטיקס

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 2

גוגל אנליטקס: דוחות, הגדרות בממשק ניהול תרגול על מערכת

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 3

שיטות לאופטימיזציית ביצועי אתרים

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 4

Tag Manager - היכרות מעמיקה + פרקטיקה

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

נטלי רווה | קורס גוגל אנליטיקס

מפגש 5

בניית פרסונות

מרצה: נטלי רווה

נטלי רווה | קורס גוגל אנליטיקס

מפגש 6

אוטומציה שיווקית בתכנון מסע לקוח

מרצה: נטלי רווה

אורן מהלל | קורס גוגל אנליטיקס

מפגש 7

עבודה מתקדמת עם אקסל בניתוח מידע

מרצה: אורן מהלל

אורן מהלל | קורס גוגל אנליטיקס

מפגש 8

המשך עבודה מתקדמת עם אקסל בניתוח מידע

מרצה: אורן מהלל

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 9

ניטור Enhanced eCommerce

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

ג׳ני טורליאנסקי

מפגש 10

המשך ניטור Enhanced eCommerce + סיום קורס

מרצה: ג׳ני טורליאנסקי

לא מרצה 1, אלא 4 מרצים עם

אנשי מקצוע שעושים את העבודה ביום יום

פבל ישראלסקי

פבל ישראלסקי

13 שנות נסיון בשיווק דיגיטלי

עוסק בשיווק דיגיטלי משנת 2006 והמייסד של קהילת קידום אתרים AskPavel. הבעלים של קבוצת אנגורה מדיה שקדמת אתרים לעסקים קטנים וחברות גדולות בארץ ובחו"ל. החברה מעסיקה 30 מומחי דיגיטל במתחם הבורסה ברמת גן וסניף בחיפה.​

נטלי רווה

נטלי רווה

10 שנות נסיון בשיווק ומכירות

בעלת ניסיון מעל כעשור בתחומי השיווק והמכירה ללקוח הקצה. בשנה האחרונה, התמקדות בעולם האוטומציה השיווקית, אוטומציה דיגיטלית, אינטגרציות בין מערכות מתן פתרונות לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בניהול מערך השיווק והמכירה בצורה יעילה ואפקטיבית.

אורן מהלל

אורן נהלל

6 שנות נסיון בהדרכת אקסל

אורן חי ונושם את נושא הלימוד והתמיכה למשתמשי מחשב. בנוסף לבקיאותו והמקצועיות שלו באקסל הוא גם מדריך שיודע איך להגיע לכל תלמיד, ולהעשיר את ידיעותיו באופן הנגיש והמעשי ביותר.כיום הוא אחד המדריכים הבכירים בחברת ספקטרא.

ג׳ני טורליאנסקי

ג'ני טורליאנסקי

המנהלת המקצועית של הקורס

נעים מאוד, שמי ג'ני טורליאנסקי, אני עובדת בעולם הדיגיטל 9 שנים, עם דגש על ווב אנליזה. כיום אני משמשת כיועצת בכירה בעולם של דאטה, אוטומציות ו-Web Analytics.​​

התחלתי את הקריירה שלי בתחום השיווק הדיגיטלי בעולם של קידום אתרים וניהול קמפיינים בפייסבוק, אך עם הזמן התחלתי לשאול שאלות כמו מה מניע את הגולשים לבצע את מה שהם עושים באתר? מה מניע אותם לרכוש באתר אחד ולנטוש אתר אחר? ניסיתי למצוא את התשובות בגוגל. במהלך מסע החיפוש גיליתי את מערכת גוגל אנליטקס שנתנה את התשובות לרוב שאלותיי.

לאחר זמן קצר התחלתי לעבוד בחברת Go internet marketing, בתחום ווב אנליזה. מכיוון שבתקופה הזאת לא היה מספיק מידע על עולם האנליזה והדאטה, הייתי צריכה ללמוד את התחום מאפס ותוך כדי ללמוד מהטעויות. בעזרת כך שעבדתי על סוגי לקוחות שונים ומותגים וגדולים כגון: מלונות דן, ביטוח ישיר, בזק ועוד.. צברתי נסיון רב בתחום וכך הגעתי להקים ולנהל מחלקת אנליזה באחת מהסוכנויות המובילות.

אחרי שנים של עבודה בתחום, החלטתי לשתף את הידע, הנסיון ושיטות העבודה שצברתי עם השנים. לקחתי וארזתי את כל זה לקורס גוגל אנליטיקס מעמיק, שנותן כלים ומאפשר לכל מי שמעוניין ללמוד שיטות לשיפור ביצועים.

דוגמאות ללקוחות שעבדתי איתם: בזק, ביטוח ישיר, מלונות דן, מטרנה , אוסם, שלמה סיקס, ג'ייד, שסטוביץ', בנק הפועלים, פסגות ועוד.

מקומות אחרונים במחיר זמני:​

4,400 ₪ + מע"מ

לשיחה עם מנהל הקורס: 053-7225370

מגדירים לעסק שלך גוגל אנליטיקס

כל המשתתפים יבנו חשבון אנליטיקס לאתר שלהם

פרקטיקה על אתר של גוגל בו המשתתפים יוכלו ״ללכלך את הידיים״ וללמוד ואז כל אחד יכול ליישם על האתר שלו. מטרה ה״על״ של הקורס היא QUICK WINS - כלומר זיהוי 4% של השינויים אשר משפיעים על 64% מהתוצאות.

איך הגענו למספרים האלו?
20% מהדברים נותנים 80% מהתוצאות, מתבסס על עקרון פארטו (לקוח מעולם של ניהול פרויקטים). גם באותם 20% של הדברים , יש עוד 20% מהדברים אשר מביאים את התוצאה הרצויה, לכן להלן החשבון: 20% * 20% = 4% נותנים את התוצאות של 64% (80% * 80% = 64%)

הבוגרים משתפים חוויות...

המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.

נגן וידאו

האם הקורס מתאים לך?

נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק יחד האם הקורס הזה יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.

אלה גרינברג

אלה גרינברג

יועצת אקדמית

איתן יצחק

איתן יצחק

מנהל המכללה

הקורס שילמד אותך לנתח דטה ולקבל

קורס מקיף על עולם האנליזה אשר מלמד את התחום מרגע הטמעת הקודים ועד לביצוע פרויקטים של CRO כולל תרגול​

שאלות ותשובות

קורס גוגל אנליטיקס יועיל לך ברמה הפרקטית היומיומית הן כבעל עסק והן כשכיר. כבעל עסק או כשכיר בתחום שיווק באינטרנט יש התעסקות יום יומית עם הנתונים, מספרים, דוחות ומערכות קמפיינים אשר כל אחת אוספת את הדאטה בשיטה אחרת, משתמשת במודל שיוך לידים / רכישות שונה, וכתוצאה מכך מאוד קשה להבין תרומה של כל מדיה במסע לקוח.גוגל אנליטקס מרכז את כל הנתונים השיווקיים במערכת אחת ושמה את כל המדיות תחת סרגל מדידה אחד.
הדבר מאפשר לקבל תמונה מלאה על הביצועים ולקבל החלטות עסקיות על בסיס תרומה ייחודית של כל מקור וכל קמפיין. בנוסף, גוגל אנליטקס מאפשרת לזהות נקודות חולשה בתהליכי רכישה / גלישה וכתוצאה מכך לנקוט בפעולות אשר משיגות תוצאות בטווח הקצר והארוך.

קורס אנליטיקס מתמקד בלמידה פרקטית על שיטות CRO – Conversion Rate Optimization, כאשר בבסיס הלמידה עומדת מערכת גוגל אנליטקס, אשר מספקת לנו את כל הנתונים, שעליהם מתבססות החלטות עסקיות כגון איך למקסם את התוצאות הקמפיינים בעזרת ניתוח הנתונים או איך להשיג QUICK WIN בטווח קצר – לדוגמא הגדלת יחס המרה /רכישה ב-10% 

  • נלמד לבנות תוכניות לשיפור לטווח ארוך.

  • נלמד על מתודות עבודה בדיגיטל ועוד 
  • נלמד ונתעמק במערכת גוגל תג מנג'ר, אשר תפקידה הוא לדחוף את הנתונים למערכות מדידה וקמפיינים, אשר מהוים בסיס למדידה תקינה של פעילות שיווקית, החל ממדידה של פעולות שגולש מבצע באתר ועד ניטור עצמאי של Enhanced Ecommerce.
  • נלמד על מערכות נוספות אשר מסייעות בניתוח נתונים ומתודולוגיות
  • עבודה עם מערכות כגון הוטג'ר – אשר מאפשרת לבנות מפות חום, להקליט ביקורים, הרצת סקרים ועוד
  • כחלק מתוכנית הלימודים, נלמד על  בניית AB TEST נכון.
  • נבצע היכרות עם מערכות אוטומציה: זאפייר ואינטגרומט, אשר מסייעות לנו בחיבור בין מערכות להעברת נתונים בצורה אוטומטית
  • נשדרג את היכולות באקסל
  • ועוד

בקורס גוגל אנליטיקס מלמדים המרצים:

ג'ני טורליאנסקי – בעלת נסיון כ-10 שנים בתחום כאנליסטית מובילה בשוק בתחום אנליזה ודאטה.

נטלי רווה – בעלת ניסיון מעל כעשור בתחומי השיווק והמכירה ללקוח הקצה, כיום מתמקדת בתחום אינטגרציות בין מערכות שיווקיות.

אורן מהלל – עבודה מתקדמת עם אקסל בניתוח מידע

  • מקורס אנליטיקס תצאו עם ידע פרקטי בשיטות לניתוח המתבססות על המערכות גוגל אנליטקס והוטג'ר
  • ידע בבנייה נכונה של  AB TEST
  • ידע מעמיק בכלים לביצוע אופטימזציה במטרה לשפר את היעדים העסקים בארגון
  • שיטות רימרקטינג מתקדמות
  • יכולת עבודה עצמאית עם תג מנג'ר.
בקורס גוגל אנליטיקס שמים דגש על לימודים פרקטיים, כאשר המטרה היא  זיהוי 4% של השינויים אשר משפיעים על 64% מהתוצאות בפועל. 
הלימודים כוללים הרבה תירגול, שיטות ניתוח המבוססות על נסיון של שנים.
המרצים בקורס הם אנשים אשר עוסקים בעשיה יום יומית והובלה של לקוחות מובילים בארץ. 

© כל הזכויות שמורות AskPavel Campus

איזה תחום מעניין אותך ללמוד?

חדש!

הקמפוס הדיגיטלי שלנו נפתח לתקופת הקורונה