במה אנחנו שונים מקורס קידום אתרים אחר?

היתרונות שלנו, איך הקורס נולד ושאלות נפוצות

כשהקמנו את הקורס הייתה לנו מטרה אחת – איך להפיץ ידע לכמה שיותר אנשים.

רצינו לשתף מהידע והנסיון שצברנו במשך השנים כדי להכשיר את הדור הבא של מקדמי האתרים כי החלטנו שפשוט לא יהיה הוגן לשמור את כל הידע והניסיון לעצמנו. אבל איך מגיעים לכמה שיותר אנשים? מה החסמים שעומדים בדרכם (בדרכך) לפני שמחליטים ללמוד במקום כזה או אחר? אז מיפינו כל חסם כזה והפכנו אותו ליתרון.

10 יתרונות ללמוד אצלנו:

1. מחיר - חצי ממחיר השוק (4,850 ₪)

בניגוד למכללות אחרות, העיסוק המרכזי שלנו בקבוצת אנגורה מדיה זה מכירת שירותי קידום אתרים ולא קורסים. אז אם זה לא מקור הפרנסה המרכזי שלנו מדוע הקורס חייב לעלות הרבה?

בעוד שהמחיר הממוצע בשוק עבור קורס SEO נע בין 7,000-16,000 ₪, החלטנו להוריד את המחיר שלנו בחצי ל-4,850 ₪ + מע"מ. בגלל שאין לנו הוצאות שיש למכללה שמתפרנסת מקורסים (שכירות על כיתות, פרסום, יועצי לימודים וכו'), אין לנו בעיה להישאר רווחיים בסכומים כאלו.

כן כן, אני יודע שזה קצת מוזר שקיצצנו אותו כמעט בחצי מהמחירים של רוב הקורסים בארץ, אבל יש דברים שהם יותר חשובים מכסף. השליחות שלנו, הרצון לשנות את התעשייה, השאיפה להחדיר את ה-SEO ברמה הגבוהה ביותר לכמה שיותר אנשים הרבה יותר חשובים. חלאס, נמאס לנו לקבל לראיונות ג'וניורים שלא מבינים איך גוגל עובד! ואני בטוח שאני לא היחיד.

2. מקצועיות - הקורס היחיד שמועבר בסוכנות + 10 מרצים שונים

ברוב הקורסים בארץ יש מרצה אחד או מספר בודדים שמעבירים את הקורס. אנחנו מאמינים בגישה שאומרת את ההיפך. כמו בכל דבר בחיים – הדרך הכי יעילה ומפרה ללמוד דברים חדשים היא ממספר אנשים.

האם יש מקדם אתרים שהוא הכי טוב בהכל? גם מומחה באנליטיקס, גם מומחה בתוכן, גם מומחה בקישורים…?אני מאמין שלא, לפחות לא נתקלנו במישהו כזה עד היום.

חוץ מכמות המרצים, המסגרת חשובה לא פחות. לא עדיף ללמוד קידום אתרים במשרד שבו אשכרה יושבים מקדמי אתרים שמקדמים כל היום אתרים במקום בכיתה? בסביבה האמיתית של אנשי SEO ההפרייה ההדדית בהפסקות ובין השיעורים הרבה יותר פרודוקטיבית.

קבוצת אנגורה מדיה מפעילה 3 סוכנויות קידום אתרים שמשרתות מעל 100 לקוחות בארץ ובחו"ל. החל מחברות ענק כמו תנובה, שטראוס, אפריל וכו', עד לחברות בינלאומיות ועסקים קטנים ובינוניים. החברה מעסיקה עשרות אנשי דיגיטל במשרה מלאה שישמחו להשקיע מהזמן שלהם כדי לסייע למשתתפי קורס קידום אתרים AskPavel Academy במהלך הקורס.

3. יחס אישי - רק 12 משתתפים בכיתה בלבד

איך אפשר להתרכז בכיתות גדולות? האם למרצה יש מספיק זמן כדי לתת ייחס אישי לכל אחד מהמשתתפים במהלך כל שיעור? לכל אחד קצב לימוד שונה, המטרה היא לא לסמן V על העברת שיעור אלא לוודא שאכן כל אחד מהיושבים בכיתה הבין.

הרי בסופו של דבר מדובר בנושא חדש שאין למשתתפים הכרות מעמיקה איתו. הריכוז וההתקדמות שלהם מאד קריטיים כדי להבין את החומר הנלמד והם תלויים בסביבת האנשים שיושבים איתם בכיתה ובעיקר – כמות האנשים בכיתה.

גם כאן החלטנו לקחת את זה לקצה וללמד בקבוצות קטנות של 12 משתתפים בכל כיתה.

4. חניכה אישית - ליווי מקצועי 1 על 1 עם מקדם בכיר בנוסף לשיעורים

לא מספיק רק להעביר את החומר, חשוב לנו לוודא שהוא גם מובן. ולכן בנוסף לאותן 100 שעות אקדמאיות, החלטנו להצמיד לכל משתתף מקדם אתרים מקצועי שישב איתו מעבר לשעות הלימודים.

בגלל שאנחנו מספקים שירותי קידום אתרים לחברות המובילות במשק, יש לנו המון ידע ונסיון שנשמח להעביר למשתתפים.

במהלך הקורס לכל משתתף יהיה חונך אישי 1 על 1 שיעזור בהתקדמות ויענה על שאלות

5. פרקטיקה - כל משתתף מקדם אתר לאורך הקורס

קידום אתרים זה לא מקצוע כזה שבו לומדים את העקרונות וישר קופצים למים, חייבים ללכלך את הידיים. צעד לא נכון יכול לפעמים לשרוף אתר ולהעיף אותו מהדירוגים של גוגל – אסון טוטאלי לבעל עסק שזהו מקור הפרנסה שלו.

דאגנו לבנות את מבנה השיעורים באופן כזה שבו המשתתפים יתרגלו את החומר הנלמד על אתר אישי שיקבלו מאיתנו (או האתר שלהם במידה וקיים). למדנו על מחקר מילים? מעולה, עכשיו כל אחד מיישם מחקר מילות מפתח על האתר שלו במהלך השיעור תוך ליווי המרצה.

אפשר לראות שהמודל הזה הוכיח את עצמו, יש לנו מספר דוגמאות בהם משתתפים קידמו את האתר שלהם וכבר במהלך הקורס הגיעו לתוצאות מרשימות.

6. מיקוד - בלי ניפוח שעות, כל מה שצריך לדעת ב-100 שעות אקדמיות

מה ההבדל בין מקצוען לחובבן?

מקצוען שואף לדעת כמה שיותר על כלום בעוד שחובבן שואף לדעת כמה שפחות על הכל. מקצוענים לא מבזבזים זמן כדי ללמוד קצת על כל דבר, אלא מפקסים את כל האנרגיה שלהם כדי לשלוט על תחום צר.

אנחנו לא מאמינים שצריך לנפח קורס קידום אתרים כדי להצדיק עלות גבוהה ולהוסיף אליו דברים שמקדמי אתרים לא באמת חייבים לדעת.

בשוק שבו מעסיקים מחפשים מקדמי אתרים עם נסיון ממוקד ב-SEO, כל התוספות לא באמת נותנות ערך מוסף. הסילבוס בנוי כך שיקיף את כל הנושאים שמקדם אתרים צריך לדעת ולא מעבר.

7. עדכניות - מעדכנים סילבוס כל מחזור

גוגל אומרים שמדי שנה מתבצעים למעלה מ-200 עדכונים באלגוריתם החיפוש, כל עדכון כזה משפיע על הדרך שבה מקדמי אתרים עובדים וזה מה שהופך את התחום לכל כך דינאמי, מאתגר ומהנה.

כשמסתכלים על הכאוס שמתחולל באלגוריתם של גוגל אי אפשר לשרוד מול מקדמי אתרים אחרים עם סילבוס קבוע. לכן אנו דואגים לעדכן אותו כל מחזור בהתאם לטרנדים והפיצ'רים החדשים בתחום קידום האתרים.

8. כלים - רשיונות חינם לכלים המובילים

יש הרבה כלים ושירותים שעוזרים למקדמי אתרים בעבודה היומיומית. כמעט הרוב המוחלט של הכלים הללו עולה סכום לא מבוטל של כסף. לצורך העניין, SEMrush, אחד מהכלים הנפוצים ביותר בארגז של מקדמי האתרים עולה 350 ₪ בחודש.

בגלל שאנחנו לא רוצים שהמשתתפים שלנו יישארו מאחור, דאגנו לארגן להם רשיונות חינם למספר חודשים לכלים הפופולאריים בתחום כגון: SEMrush, Rankranger ועוד (שווי ההנחה כ-1,500 ₪).

9. עבודה - עוזרים במציאת עבודה והכנה לראיון בחברות מובילות

"תן לאדם דג – והשבעת אותו ליום אחד, למד את האדם לדוג – והשבעת אותו לכל החיים" (לאו צי)

אין דבר מספק יותר מלעזור למישהו למצוא עבודה. קשת הקשרים והנכסים האסטרטגיים שלנו נותנים לנו ערך מוסף משמעותי בתחום זה.

החל מכנס קידום האתרים הגדול בישראל שאנו מפיקים מדי שנה אליו מגיעים 1,200 מקדמי אתרים (Next Case) ועד לחברת כתיבת תוכן מהגדולות בארץ שמשרתת 1,500 חברות בתחום הדיגיטל. אנחנו ללא ספק אחד מהגופים המחוברים ביותר לתעשיית קידום האתרים.

10. קהילה - ממשיכים ללמוד גם אחרי הקורס

אנחנו מאמינים שהמסע לא נגמר בסיום הקורס. אנחנו מנסים לבנות כאן משהו שהוא מעבר ל"עוד קורס קידום אתרים בגוגל" עם כמות מוגדרת של שעות שעובד כמו פס ייצור. המטרה שלנו היא בסופו של דבר לבנות קהילה.

לאחר הקורס הבוגרים נכנסים לקהילה שלנו, אותה אנו מעדכנים לגבי דברים חדשים בתחום, שומרים על קשר, מייעצים בעניינים מקצועיים ויוצרים שיתופי פעולה והפרייה הדדית, קבוצה סגורה איכותית של אנשים איכותיים.

המחזור הקרוב:
אוקטובר, 2017

אורך הקורס:

  • 20 מפגשים
  • 2.5 חודשים
  • 100 שעות אקדמיות

מועד ומיקום:

  • ימי שני ורביעי
    • מסלול בוקר: 09:00-13:00
    • מסלול ערב: 17:30-21:30
  • מתחם הבורסה, רמת גן

איך נולד הקורס?

נפבל ישראלסקיעים מאד, שמי פבל ישראלסקי ואני עוסק בקידום אתרים משנת 2006. בתחילת הדרך כשניסיתי להיכנס לתחום קידום האתרים לא היו הרבה מקורות לימוד, ובינינו – אנשים לא ממש שיתפו איך גוגל עובד, כל אחד רצה לשמור את הסודות לעצמו. לכן הקמתי את הבלוג Ask Pavel בו שיתפתי את כל מה שלמדתי כדי שמי שירצה להיכנס לתחום לא יעבור את מה שאני עברתי. לאורך השנים הבלוג גדל, כיום כותבים בו מעל 70 מקצועני דיגיטל ומעל 10,500 מנויים לניוזלטר.

במהלך השנים קידמתי המון אתרים, גדולים וקטנים, בארץ ובחו"ל. בתפקידי האחרון הייתי מנהל SEO בחברת הגיימינג 888. לאחר מכן, עזבתי והקמתי את קבוצת Angora Media שכיום אחראית לקידום עסקים קטנים ומותגים גדולים כמו תנובה, שטראוס, אפריל, בזק בינלאומי ועוד.

אחרי שנים של עבודה בתחום ה-SEO, החלטתי שזה לא יהיה הוגן מצידנו לשמור את כל הידע והניסיון שצברנו, ומעתה ואילך הידע הזה יהיה זמין לכולם. קורס קידום אתרים זה מהווה סגירת מעגל עבורי כי מה שהתחיל בתור בלוג, הפך בסופו של דבר לתוכנית הכשרה.

ללמוד בסוכנות קידום זה יתרון, הנה דוגמא ללקוחות שאנחנו מקדמים:

לקוחות SEO

שאלות נפוצות

למי מיועד קורס קידום אתרים?

הקורס שלנו פונה לכל מי שמעוניין לבנות קריירה בתחום או סתם ללמוד איך לקדם אתרים בגוגל ואיך גוגל עובד. הקורס מיועד לאנשי שיווק, יזמים, בעלי עסקים, סטודנטים, חיילים משוחררים ומנהלים בארגונים. אם אתה משתייך לאחת מהאפשרויות האלו מקומך איתנו!

אין לי רקע טכני חזק, האם יהיה לי קשה בקורס?

אין בעיה, בשיעורים הראשונים ולאורך הקורס כולו נחשף למושגים שונים מעולם קידום האתרים ונסביר אותם לעומק. חשוב שכן תהיה אוריינטציה והבנה בסיסית של מושגים מעולם האינטרנט (כגון: בלוג, באנר, דומיין וכו').

יש לי כבר ידע ונסיון ב-SEO, האם הקורס הזה יעזור לי?

הקורס הזה לא מיועד למקדמי אתרים מתקדמים שכבר יודעים SEO ורוצים לשפר את המיומנות שלהם, אלא למי שיש לו ידע בסיסי בתחום האינטרנט (או התמחות בתחום מקביל כמו PPC) ורוצים ספציפית ללמוד איך לעשות קידום אתרים אורגני.

איזה סוג תרגול הקורס כולל?

אחד העקרונות המרכזיים של הקורס הוא יישום ותרגול החומר הנלמד על האתר האישי של כל משתתף. בתחילת הקורס, כל משתתף יבחר אתר (עדיף אתר אישי או של הארגון בו עובד), ועליו יבצע את כל פעולות הקידום שילמד לאורך הקורס. אם אין לך אתר, נשמח להקים לך אתר ייחודי לצורך הקורס עליו ניתן יהיה לתרגל.

המטרה שלנו היא לגרום לכך שעד סוף הקורס הסטודנט יצליח לקדם את האתר בגוגל במגוון מילות מפתח ויתחיל לקבל לידים מכירות.

עם מה אני יוצא מהקורס?

הבנה מלאה של האופן בו גוגל עובד ומדרג אתרים, הכרות עם כלי קידום אתרים ונסיון באופטימיזציה והתאמת אתרים לגוגל.

תהיה לך אפשרות לבצע כל שלב בתהליך קידום האתרים ולמדוד את אפקטיביות העבודה: מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, אופטימיזציה טכנית באתר, התאמת מאמרים לגוגל, בניית קישורים, שימוש בכלי אנליזה, בניית תוכנית קידום ועוד.

האם אתם עוזרים לי למצוא עבודה?

בהחלט! נוכל לעזור לך למצוא עבודה, ואולי אפילו נרצה להציע לך משרה אצלנו בקבוצת אנגורה מדיה, המספקת שירותי SEO בשוק הבינלאומי והישראלי ונחשבת לאחת המובילות בארץ.


 

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים: