במה אנחנו שונים?

מי אנחנו ולמה כדאי לך ללמוד דווקא אצלנו

הנה משהו שכדאי לדעת כשמחליטים ללמוד שיווק דיגיטלי...

נחשפתי לראשונה לשיווק דיגיטלי אי שם בשנת 2006 אחרי שהשתחררתי מהצבא, והאמת שאני הולך לכתוב משהו שישמע קצת מוזר:
שיטת הלימוד כיום פחות אפקטיבית ברוב המקומות.

איך זה יכול להיות?

הרי יש היום כל כך הרבה אפשרויות ללמוד את התחום – אינסוף קורסים ומכללות, באינטרנט ובאוף ליין… ענף הדיגיטל רק גדל מיום ליום ושנה שעברה אפילו פורסם שלראשונה נתח הפרסום בדיגיטל השתווה לזה של הטלויזיה ועמד על 36%…ההגיון אומר שהיום קל יותר ללמוד לא?! אז מסתבר שהמציאות נוגדת את ההגיון.

אני מסתכל אחורה על היום שבו התחלתי, המסע שעברתי ועל העבודה היומיומית שלי כיום, אני מגלה כמה תהליך הלמידה בענף שלנו השתנה.

בגלל שענף הדיגיטל "חם" והביקוש רק ממשיך לעלות בעשור האחרון, באופן טבעי גם כמות הפתרונות גדלה – צצות עוד מכללות ונפתחים עוד קורסים. אבל שיווק דיגיטלי זה מקצוע לכל דבר, איך אפשר ללמוד את זה מבלי לעשות את זה בפועל?

בהסתכלות לאחור, אם לא הייתי עובר את מה שעברתי בתחילת הדרך, לא בטוח שהייתי מצליח להקים את קבוצת אנגורה מדיה שמשרתת כיום את הגופים המובילים במשק הישראלי.

בתקופה שלי כמעט ולא היו קורסים והייתי חייב ללמוד הכל לבד "בעשר אצבעות". מצד אחד זה היה מורכב כי זה היה קשה (אף אחד לא אוהב להתאמץ ולסבול כדי להגיע לתוצאה), מצד שני, אני שמח שזה קרה ככה כי כמו שאריסטו אמר "כל מה שצריך ללמוד לעשות, לומדים תוך כדי עשייה".

אז מה הדרך הנכונה ללמוד דיגיטלי?

המסע הזה גרם לי להבין שהדרך הנכונה ללמוד שיווק דיגיטלי היא לעשות אותו.

החלטתי שאם אני רוצה להעניק את הקורסים שייתנו הכי הרבה ערך בתחום – הקורסים צריכים להיות נלמדים בחברה שבה עובדים אנשי מקצוע שעושים את זה יום יום ואני אומר בצניעות שהמומחים בתחום עובדים באנגורה מדיה.

הסטודנט צריך לדבר בהפסקת הקפה עם מנהלת קמפיינים שהרגע העלתה מודעות לקמפיין של לקוח שלה בפייסבוק, הסטודנט צריך ללכת אחרי השיעור למנהל הסטודיו שיושב צמוד לכיתה כדי להתייעץ איך ליישם באתר שלו את מה שלמד בשיעור, הסטודנט צריך לדעת בזמן אמת כשיש עדכון חדש באלגוריתם של גוגל, הסטודנט צריך לשכתב את התוכן של האתר שלו מול מנהלת תוכן שעושה את זה יום יום – ואני יכול להמשיך עם הדוגמאות עד מחר… השורה התחתונה היא שהסטודנט צריך גם לעשות תוך כדי למידה וגם ללמוד בסביבת עבודה של עשייה.

אז את הרעיון הזה ארזנו במכללת AskPavel Academy שמעניק לימודים מהמומחים לצד פרקטיקה אמיתית!

צפו עלינו בסרטון הבא:

ואחרי כל זה, תנו לי להציג את עצמי...

נעים מאד, שמי פבל ישראלסקי, פתחתי את הבלוג AskPavel בשנת 2007 ומאז יש לי תשוקה לשיווק דיגיטלי.

לאורך הדרך קידמתי המון אתרים, גדולים וקטנים, בארץ ובחו"ל. לפני שיצאתי לעצמאות הייתי מנהל SEO בחברה הבינלאומית 888. כשעזבתי הקמתי את קבוצת אנגורה מדיה שכיום מספקת שירותי דיגיטל לחברות המובילות במשק הישראלי כגון: בזק בינלאומי, Ynet, שטראוס, גוליבר, רשת אפריל, דן אנד ברדסטריט ועוד.

קבוצת אנגורה מדיה מפיקה את הכנס הכי גדול בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי – Next Case, בו מדי שנה נפגשים מעל 1,000 אנשי שיווק דיגיטלי כדי לשתף קייס סטאדיז בתחום.

אחרי שנים של עבודה, החלטתי שלא יהיה הוגן לשמור את כל הידע והניסיון שצברנו והידע הזה יהיה זמין לכולם. המכללה הזו מהווה סגירת מעגל עבורי – מה שהתחיל בתור בלוג, הפך לסדרת קורסים מעשיים שמכשירים את דור העתיד של אנשי הדיגיטל בישראל.

הקורסים שלנו

קורס קידום אתרים

בואו ללמוד איך לכתוב תוכן נכון לגוגל, איך להשיג קישורים ואיך לגרום לאתר להתקדם למקום הראשון בגוגל.

קורס PPC

בואו ללמוד איך לבנות קמפיינים ממומנים ולפרסם ברשתות החברתיות - פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, לינקדאין ועוד.

קורס כתיבת תוכן

בואו ללמוד איך להניע את הגולשים שלכם, איך לכתוב פוסטים בפייסבוק ואיך לנסח כותרות מושכות.

קורס גוגל אנליטיקס

בואו ללמוד מה הגולשים עושים באתר שלכם, איך להגדיל את ייחס ההמרה ואיך לנתח את התנועה לאתר.

עוזרים לך במהלך הלימודים

קבוצות לימוד קטנות

קבוצת וואצאפ ייעודית

מבחנים ומבדקים

צ׳קליסטים ומדריכים

כלים ותוכנות

ליווי וחניכה אישית

למה לסמוך עלינו? צפו בבוגרים

המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.

נגן וידאו

איזה קורס מתאים לך?

נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק איזה קורס יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.

אלה גרינברג

יועצת אקדמית

איתן יצחק

איתן יצחק

מנהל המכללה

© כל הזכויות שמורות AskPavel Academy

איזה תחום מעניין אותך ללמוד?

איזה תחום מעניין אותך ללמוד?