במה קורס קידום האתרים שלנו שונה?

היתרונות שלנו, איך הקורס נולד ושאלות נפוצות

כשהקמנו את הקורס הייתה לנו מטרה אחת – איך להפיץ ידע לכמה שיותר אנשים.רצינו לשתף מהידע והנסיון שצברנו במשך השנים כדי להכשיר את הדור הבא של מקדמי האתרים כי החלטנו שפשוט לא יהיה הוגן לשמור את כל הידע והניסיון לעצמנו. אבל איך מגיעים לכמה שיותר אנשים? מה החסמים שעומדים בדרכם (בדרכך) לפני שמחליטים ללמוד במקום כזה או אחר? אז מיפינו כל חסם כזה והפכנו אותו ליתרון.

12 סיבות למה ללמוד דווקא אצלנו

בניגוד למכללות אחרות, העיסוק המרכזי שלנו בקבוצת אנגורה מדיה זה מכירת שירותי קידום אתרים ולא קורסים. אז אם זה לא מקור הפרנסה המרכזי שלנו מדוע הקורס חייב לעלות הרבה?

בעוד שהמחיר הממוצע בשוק עבור קורס SEO נע בין 8,000-15,000 ₪, החלטנו להוריד את המחיר שלנו כמעט בחצי ל-4,900 ₪ + מע"מ. בגלל שאין לנו הוצאות שיש למכללה שמתפרנסת מקורסים (שכירות על כיתות, פרסום, יועצי לימודים וכו'), אין לנו בעיה להישאר רווחיים בסכומים כאלו.

כן כן, אני יודע שזה קצת מוזר שקיצצנו אותו כמעט בחצי מהמחירים של רוב הקורסים בארץ, אבל יש דברים שהם יותר חשובים מכסף. השליחות שלנו, הרצון לשנות את התעשייה, השאיפה להחדיר את ה-SEO ברמה הגבוהה ביותר לכמה שיותר אנשים הרבה יותר חשובים. חלאס, נמאס לנו לקבל לראיונות ג'וניורים שלא מבינים איך גוגל עובד! ואני בטוח שאני לא היחיד.

ברוב הקורסים בארץ יש מרצה אחד או מספר בודדים שמעבירים את הקורס. אנחנו מאמינים בגישה שאומרת את ההיפך. כמו בכל דבר בחיים – הדרך הכי יעילה ומפרה ללמוד דברים חדשים היא ממספר אנשים.

האם יש מקדם אתרים שהוא הכי טוב בהכל? גם מומחה באנליטיקס, גם מומחה בתוכן, גם מומחה בקישורים…?אני מאמין שלא, לפחות לא נתקלנו במישהו כזה עד היום.

איך אפשר להתרכז בכיתות גדולות? האם למרצה יש מספיק זמן כדי לתת ייחס אישי לכל אחד מהמשתתפים במהלך כל שיעור? לכל אחד קצב לימוד שונה, המטרה היא לא לסמן V על העברת שיעור אלא לוודא שאכן כל אחד מהיושבים בכיתה הבין.

הרי בסופו של דבר מדובר בנושא חדש שאין למשתתפים הכרות מעמיקה איתו. הריכוז וההתקדמות שלהם מאד קריטיים כדי להבין את החומר הנלמד והם תלויים בסביבת האנשים שיושבים איתם בכיתה ובעיקר – כמות האנשים בכיתה.

גם כאן החלטנו לקחת את זה לקצה וללמד בקבוצות קטנות של 12 משתתפים בכל כיתה.

המסגרת חשובה. לא עדיף ללמוד קידום אתרים במשרד שבו יושבים מקדמי אתרים שמקדמים כל היום אתרים במקום במוסד אקדמי? בסביבה האמיתית של אנשי SEO ההפרייה ההדדית בהפסקות ובין השיעורים הרבה יותר פרודוקטיבית.

קבוצת אנגורה מדיה מפעילה 3 סוכנויות קידום אתרים שמשרתות מעל 100 לקוחות בארץ ובחו"ל. החל מחברות ענק כמו Ynet, שטראוס, רשת אפריל, יואל גבע, דן אנד ברדסטריט וכו', עד לחברות בינלאומיות ועסקים קטנים ובינוניים. החברה מעסיקה עשרות אנשי דיגיטל במשרה מלאה שישמחו להשקיע מהזמן שלהם כדי לסייע למשתתפי קורס קידום אתרים AskPavel Academy במהלך הקורס.

לא מספיק רק להעביר את החומר, חשוב לנו לוודא שהוא גם מובן. ולכן בנוסף לאותן 100 שעות אקדמאיות, החלטנו להצמיד לכל משתתף מקדם אתרים מקצועי שישב איתו מעבר לשעות הלימודים.

בגלל שאנחנו מספקים שירותי קידום אתרים לחברות המובילות במשק, יש לנו המון ידע ונסיון שנשמח להעביר למשתתפים.

במהלך הקורס לכל משתתף יהיה חונך אישי 1 על 1 שיעזור בהתקדמות ויענה על שאלות.

קידום אתרים זה לא מקצוע כזה שבו לומדים את העקרונות וישר קופצים למים, חייבים ללכלך את הידיים. צעד לא נכון יכול לפעמים לשרוף אתר ולהעיף אותו מהדירוגים של גוגל – אסון טוטאלי לבעל עסק שזהו מקור הפרנסה שלו.

דאגנו לבנות את מבנה השיעורים באופן כזה שבו המשתתפים יתרגלו את החומר הנלמד על אתר אישי שיקבלו מאיתנו (או האתר שלהם במידה וקיים). למדנו על מחקר מילים? מעולה, עכשיו כל אחד מיישם מחקר מילות מפתח על האתר שלו במהלך השיעור תוך ליווי המרצה.

אפשר לראות שהמודל הזה הוכיח את עצמו, יש לנו מספר דוגמאות בהם משתתפים קידמו את האתר שלהם וכבר במהלך הקורס הגיעו לתוצאות מרשימות.

מה ההבדל בין מקצוען לחובבן?

מקצוען שואף לדעת כמה שיותר על כלום בעוד שחובבן שואף לדעת כמה שפחות על הכל. מקצוענים לא מבזבזים זמן כדי ללמוד קצת על כל דבר, אלא מפקסים את כל האנרגיה שלהם כדי לשלוט על תחום צר.

אנחנו לא מאמינים שצריך לנפח קורס קידום אתרים כדי להצדיק עלות גבוהה ולהוסיף אליו דברים שמקדמי אתרים לא באמת חייבים לדעת.

בשוק שבו מעסיקים מחפשים מקדמי אתרים עם נסיון ממוקד ב-SEO, כל התוספות לא באמת נותנות ערך מוסף. הסילבוס בנוי כך שיקיף את כל הנושאים שמקדם אתרים צריך לדעת ולא מעבר.

גוגל אומרים שמדי שנה מתבצעים למעלה מ-200 עדכונים באלגוריתם החיפוש, כל עדכון כזה משפיע על הדרך שבה מקדמי אתרים עובדים וזה מה שהופך את התחום לכל כך דינאמי, מאתגר ומהנה.

כשמסתכלים על הכאוס שמתחולל באלגוריתם של גוגל אי אפשר לשרוד מול מקדמי אתרים אחרים עם סילבוס קבוע. לכן אנו דואגים לעדכן אותו כל מחזור בהתאם לטרנדים והפיצ'רים החדשים בתחום קידום האתרים.

יש הרבה כלים ושירותים שעוזרים למקדמי אתרים בעבודה היומיומית. כמעט הרוב המוחלט של הכלים הללו עולה סכום לא מבוטל של כסף. בגלל שאנחנו לא רוצים שהמשתתפים שלנו יישארו מאחור, דאגנו לארגן חבילת הטבות בשווי 2,000 ₪ לכל משתתף.

"תן לאדם דג – והשבעת אותו ליום אחד, למד את האדם לדוג – והשבעת אותו לכל החיים" (לאו צי)

אין דבר מספק יותר מלעזור למישהו למצוא עבודה. קשת הקשרים והנכסים האסטרטגיים שלנו נותנים לנו ערך מוסף משמעותי בתחום זה.

החל מכנס קידום האתרים הגדול בישראל שאנו מפיקים מדי שנה אליו מגיעים 1,200 מקדמי אתרים (Next Case) ועד לחברת כתיבת תוכן מהגדולות בארץ שמשרתת 1,500 חברות בתחום הדיגיטל. אנחנו ללא ספק אחד מהגופים המחוברים ביותר לתעשיית קידום האתרים.

אנחנו מאמינים שהמסע לא נגמר בסיום הקורס. אנחנו מנסים לבנות כאן משהו שהוא מעבר ל"עוד קורס קידום אתרים בגוגל" עם כמות מוגדרת של שעות שעובד כמו פס ייצור. המטרה שלנו היא בסופו של דבר לבנות קהילה.

לאחר הקורס הבוגרים נכנסים לקהילה שלנו, אותה אנו מעדכנים לגבי דברים חדשים בתחום, שומרים על קשר, מייעצים בעניינים מקצועיים ויוצרים שיתופי פעולה והפרייה הדדית, קבוצה סגורה איכותית של אנשים איכותיים.

להתחייב להגיע למקום מסוים לפרק זמן של כמה חודשים יכול להיות מאד מתיש לאנשים שנוסעים בתחבורה ציבורית. הכיתה שלנו ממוקמת 4 דק׳ הליכה מתחנת הרכבת של תל אביב מרכז. לבאים ברכב, יש גישה ישירה לאיילון.

מרחבי למידה בקורס

כיתת לימוד מאובזרת

קבוצת וואצאפ ייעודית

צ׳קליסטים ומדריכים

ליווי וחניכה אישית

איך הקורס נולד?

נעים מאד, שמי פבל ישראלסקי, הקמתי את הבלוג AskPavel בשנת 2007 ומאז יש לי אובססיה לקידום אתרים.

בתחילת הדרך כשניסיתי להיכנס לתחום לא היה קורס קידום אתרים בגוגל, ובינינו – אנשים לא ממש שיתפו איך גוגל עובד וכל אחד רצה לשמור את הסודות לעצמו. לכן, כפיצוי הקמתי בלוג על קידום אתרים Ask Pavel בו שיתפתי את כל מה שלמדתי. לאורך השנים הבלוג גדל וכתבו בו 70 איש והצטרפו 12,500 קוראים שעוקבים אחריו על בסיס קבוע.

פבל ישראלסקי

לאורך הדרך קידמתי המון אתרים, גדולים וקטנים, בארץ ובחו"ל. לפני שיצאתי לעצמאות הייתי מנהל SEO בחברה הבינלאומית 888. כשעזבתי הקמתי את קבוצת Angora Media שכיום מספקת שירותי קידום אתרים למותגים המובילים בישראל כגון: בזק בינלאומי, שטראוס, גוליבר, דן אנד ברדסטריט ועוד. אחרי שנים של עבודה, החלטתי שלא יהיה הוגן לשמור את כל הידע והניסיון שצברנו והידע הזה יהיה זמין לכולם באמצעות קורס קידום אתרים פרקטי. 

הקורס הזה מהווה סגירת מעגל עבורי – מה שהתחיל בתור בלוג, הפך לקורס מעשי שמכשיר את דור העתיד של מקדמי האתרים.

אתרים שקידמנו בגוגל - בואו ללמוד מנסיון

לקוחות SEO

למה לסמוך עלינו? צפו בבוגרים

המכללה שלנו היא לפני הכל משפחה. חשוב לנו להישאר בקשר עם הסטודנים גם אחרי סיום הלימודים כדי לתמוך ולעזור בהתפתחות המקצועית או לסייע במציאת עבודה.

נגן וידאו

האם הקורס שלנו מתאים לך?

נשמח לתאם שיחת ייעוץ ללא עלות כדי לבדוק יחד האם הקורס הזה יכול להתאים לך ולענות על הצרכים שלך.

אלה גרינברג

יועצת אקדמית

איתן יצחק

איתן יצחק

מנהל המכללה

הקורס הכי פרקטי בתעשייה שבו מקדמים אתר

זה לא עוד איזה קורס תיאורטי, מפשילים שרוולים וכבר במהלך הקורס כל משתתף מקדם את האתר שלו לאורך השיעורים תוך ליווי והנחייה של מקדמי האתרים של חברת הקידום המובילה בישראל (רואים תוצאות כבר בקורס).

© כל הזכויות שמורות AskPavel Academy