הסדנא האינטימית* ללימודי גוגל אנליטיקס - 8 שעות ומפסיקים לפחד מדו"חות

*אינטימית = עד 10 משתתפים, כדי להבטיח מקסימום תשומת לב לכל אחד

שעות הסדנא: 09:00-17:00

מיקום: מנחם בגין 18, רמת גן

אורך: מפגש אחד, 8 שעות

הסדנא הבאה: 19.3.17

עם איזה ערך תצא מהסדנא?

הסדנא נמשכת יום אחד ומתמקדת בידע מעשי אשר מאפשר כבר ביום למחרת להתחיל לשפר את הביצועים של האתר, לשפר את חווית הגלישה, להתאים תוכן ומידע אשר רלוונטי לגולשים, לשאול שאלות ממוקדות ולהפיק תובנות מריבוי המידע אשר נמצא בגוגל אנליטיקס וכתוצאה מכך להתחיל לשפר את ייחס ההמרה באתר שלך.

תכיר את הדוח"ות בגוגל אנליטיקס

איזה דוח"ות חשובים, איך מנתחים פעילות גולשים, פונקציונליות בגוגל אנליטיקס ועוד.

תבין איך לגרום לגולשים להמיר

איך בונים פאנל, למה גולשים לא ממלאים טופס, למה (ומתי) הם נוטשים ועוד.

תלמד על הגולשים באתר שלך

מאיפה הם מגיעים, איך הם משתמשים באתר, מה מניע אותם, כמה זמן הם מבלים ועוד.

585 ₪ (כולל מע"מ)

עד 10 משתתפים בסדנא

מי הולך ללמד אותך?  

ג'ני טורליאנסקי – Digital & Data Analytics expert

מזה 7 שנים ג'ני פועלת בעולם הדיגיטל, על דגש של ווב אנליזה. כיום היא יועצת בכירה בעולם של דאטה ווב אנליזה בחברת Data Tapas בה מובילה תהליכים אסטרטגים ואנליטיים מרובים אשר הביאו למקפצת מדרגה בתוצאות העסקיות כתוצאה מביצוע ניתוחי דאטה מתקדמים. ג'ני מלווה את הארגונים בפיתוח אסטרטגיות של קביעת יעדים עבור פעילות האון ליין, עוזרת לארגונים לקבל החלטות על בסיס הדאטה וגם במקרים מסוימים לנהל בצורה טובה יותר את הספקים. לפני כן ג'ני עבדה באחת מהסוכנויות הגדולות בארץ GO Internet Marketing, בה הקימה וניהלה את מחלקת אנליזה, עבדה עם מותגים רבים כגון בנק לאומי, מטרנה, אוסם, מלונות דן, שלמה סיקס, ביטוח ישיר ועוד. כמו כן, ג'ני מרצה על עולם האנליזה ב- 6 שנים האחרונות.

ג'ני טורליאנסקי

מה הלו"ז של הסדנא?  

סמינר גוגל אנליטיקס

9:00 – 10:00 מושגים בסיסיים: חשבון, פרופרטי, פרופיל, ביקורים, יוזרים, עמודים נצפים, אחוזי נטישה, זמני שהייה
10:00 -11:00 התקנת קוד של גוגל אנליטקס + חיבור ל-Search Console  והגדרות הבסיסיות בחשבון של גוגל אנליטקס+ מעבר על הפיצ'רים הקיימים בחשבון של גוגל אנליטקס
11:00 – 11:15 הפסקה
11:15 – 12:30 למידת דוחות עיקריים בגוגל אנליטקס
12:30 – 13:00 הפסקה
13:00 -14:00 קבלת כלים לביצוע אופטימזציה לתוכן, מקורות הגעה, קמפיינים וביצועים של SEO
14:00 -15:00 הגדרת גולים, פאנלים, פילטרים
15:00 -16:00 טכניקה לשיפור ואופטימזציית יחס המרה
16:00 -17:00 Case study של שיפור הביצועים

585 ₪ (כולל מע"מ)

עד 10 משתתפים בסדנא

למי מיועדת הסדנא?  

הסדנא הקרובה:
19.3.17

כמה, איפה, מתי:

  • יום א', 09:00-17:00
  • משרדי קבוצת אנגורה מדיה
  • מנחם בגין 18, רמת גן
  • 8 שעות, מפגש אחד
  • תמצית של 7 שנות נסיון!
הסדנא האינטימית ללימודי גוגל אנליטיקס
דירוג: 3.56 - (71.11%) 9 הצבעות

 מנהלי שיווק ודיגיטל

  • לדבר שפת דיגטל מבוססת דאטה.
  • להפיק את המיטב ע"י קבלת כלים לניהול הספקים בצורה טובה יותר.
  • להתחיל לעבוד לא רק עם דוחות אלא עם תובנות עסקיות.
  • ללמד להסתכל על הדוחות ולהפיק תובנות מהנתונים ולהפוך אותם ל – Action Items.
  • ללמד לייעל את תקציב השיווק ע"י מיקסום התוצאות.

עורכי תוכן, בוני אתרים, מקדמי אתרים

  • להבין איזה תוכן מניע את הגולשים לפעולה ולהיפך.
  • ללמוד להבין איזה תוכן הוא רלוונטי עבור הגולשים ולהיפך.
  • לקבל כלים מעשיים אשר עוזרים לנו לזהות את הבעיות באתר וגורמות לכך שהאתר לא מתקדם במנועי החיפוש בהתאם לציפיות.

עסקים קטנים ועצמאים

  • להבין כמה ביקורים יש לכם באתר וכמה אנשים נכנסים אליכם לאתר.
  • להבין מי הגולש: מה הגיל שלו, מגדר, איזו שפה הוא דובר, כמה פעמים הוא חוזר אליכם לאתר ועוד.
  • לבחון את איכות האתר – להבין מה גורם לגולשים להיכנס לאתר שלכם, האם האתר מספק חוויה נעימה שמעוררת רצון לחזור.
  • לבחון איכות של עמודים ספציפיים – אילו עמודים משאירים את הגולש ולעומת העמודים שגורמים לנטישה בקרב הגולשים.
  • לבחון מקורות הגעה השונים – ללמוד להבחין בין מקורות הגעה אשר תורמים להכנסות ולהיפך.
  • ללמוד איך הגולשים משתמשים באתר שלנו, דרך אילו מכשירים הם מגיעים אלינו.
  • ללמוד ולהבין מה גורם לגולשים למלא טופס ליד או לרכש אצלכם באתר.
  • לבנות פאנלים במטרה לזהות את נקודות הנטישה ולקבל כלים כדי לשפר את הביצועים.

585 ₪ (כולל מע"מ)

עד 10 משתתפים בסדנא


 

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים: