בואו ללמוד רק ממקדמי אתרים שעושים את זה בשטח. יום יום.

מקצוענים עם קילומטרז' בתחום שילמדו אותך תכלס, רק את מה שעובד להם.

הרבה אנשים יכולים ללמד אתכם קידום אתרים, אך הנסיון הרב ביותר מגיע ממקדמי אתרים שעושים את זה כיום, בעצמם, בהצלחה ומשתפים מהנסיון שלהם מה עובד להם ומה לא. ובמקרה שלנו לא הסתפקנו במקדם אתרים אחד בלבד.

עידו סלע

יזם אינטרנט, בעלים ומנכ"ל של 2 חברות סטארט אפ וחברת דיגיטל (וויזי), חולה על גאדג'טים טכנולוגיה וכלים, חובב שח, סקווש ושחייה. מגדיר את עצמו כ"אופטימיזטור" אוהב להפיק את המקסימום מכל דבר, מהזמן, משיחה, מאתרים, מאנשים ועוד. המוטו שלו "עשה כמיטב יכולתך".

מוטי מגל

מוטי מגל – מקדם אתרים משנת 2009, מתמחה בלעשות מקסימום אפקט ברשת עם מינימום תקציב, מלמד את תחום ה-off site מתוך אמונה שלמה  שזה מה שעושה את ההבדל בין אתר טוב לאתר שהוא מקום ראשון. מוטו בחיים: "אם קשה לך, סימן שאתה בעליה".

דפנה בן יהושע

אחרי שדפנה הייתה רגע מלהירשם לדוקטורט בביולוגיה, עשתה סוויץ' והחליטה לנתב את האהבה שלה למילים אל כתיבת תוכן. כבר חמש שנים שהיא עוסקת בכתיבת ועריכת תוכן דיגיטלי, בדגש על תוכן שיווקי ובלוגינג, וכיום מנהלת התוכן בקבוצת אנגורה מדיה ומקדמת את אתרי החברה באמצעות Content Marketing.

מאור קפלנסקי

מאור החדיר ב- 2008 לאינטרנט המסחרי בישראל את תחומי המיתוג האישי וניהול המוניטין באינטרנט. מייסד, בעלים ומנכ"ל של סוכנות eBrand המספקת שירותי ניהול מוניטין באינטרנט לחברות ואנשים פרטיים, ביניהם אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים מובילים.

זהר עמיהוד

זהר מוביל עסקים להצלחה באינטרנט, מקדם אתרים, מפרסם מוסמך ב-Google AdWords ובעל תואר שני במנהל עסקים. עוזר לעסקים להגדיל את התנועה לאתר ממנועי החיפוש ב- 130% בתקופה של חודשים ואת אחוזי ההקלקה ב-250% בתקופה של מספר שבועות.

גדעון וולינס

אהבתו של גדעון לשיווק דיגיטלי מגיעה מילדותו, אז אהב להשתעשע עם מחשבים ואינטרנט. בשש השנים האחרונות גדעון מסייע לחברות שונות בבניית אסטרטגיות SEO בינלאומיות. גדעון עבד עם מותגים כגון PokerStars, 888, Feedvisor ועוד, והיום הוא מנהל פרוייקטים בכיר בחברת 3 Door Digital.

ג'ני טורליאנסקי

ג'ני טורליאנסקי, אנליסטית בכירה ויועצת ארגונית בנושא דיגיטל. מומחית בעולם אנליזה אונליין, לשעבר מנהלת מחלקת אנליזה בחברת GO Internet Marketing, עם למעלה מ- 6 שנות נסיון בהדרכה על עולמות הדיגיטל עם דגש על ניתוח התנהגות הגולשים ואנליזה. כיום מלווה מותגים כגון פסגות, קבוצת זאפ ועוד.

פבל ישראלסקי

פבל עוסק בקידום אתרים מ-2007 וייסד את הקורס מתוך אמונה שהידע צריך להיות נגיש לכולם. הבעלים של קבוצת אנגורה מדיה שכוללת מספר פעילויות: בלוג קידום אתרים AskPavel, סוכנות קידום לתאגידים Alpinist 301, חברת כתיבת תוכן Servula ועוד.

דימה קגנוביץ'

דימה הוא יועץ ומרצה לשיווק דיגיטלי והבעלים של הבלוג יזמניק בו כותב על שיווק דיגיטלי, שיווק באמצעות תוכן וקידום אתרים באינטרנט. דימה מתמחה ב-Content Marketing ככלי לבניית נכסים דיגיטליים מניבים, רכישת לקוחות ומיתוג אישי ברשת.

מארק לוי

מארק עוסק ב-SEO משנת 1997. תפקידו הראשון היה ניהול הדיגיטל של קבוצת המדיה המובילה בלונדון Time Inc בעודו בן 19 בלבד. מארק אפיין את אסטרטגיית ה-SEO של חברות בינלאומיות כגון: Wonga, Sony, American Express ועוד. כיום מנהל את מחלקת ה-SEO הבינלאומי בקבוצת אנגורה מדיה.

אלי דרגונצקי

אלי דרגונצקי מנכ"ל, חברת Online Biz, מהנדס תעשייה וניהול עם ותק של 7 שנים בתחום התפעול, ניהול תכניות, מכירות וחוזים. מרצה בנושא ניהול פרויקט SEO ובפרט ניתוח ותכנון ROI בסביבה מרובת פרויקטים. מטרת השיעור היא זיהוי פרויקט SEO אופטימלי שיניב לקוחות באיכות הגבוה ביותר ובעלות הנמוכה ביותר

עו"ד יורם ליכטנשטיין

יורם ליכטנשטיין הוא עורך דין המתמחה בתחומי האינטרנט, דיגיטל ומדיה חברתית על כל גווניהם. יורם הוא גם יו"ר ועדת הקניין הרוחני הארצית בלשכת עורכי הדין ומרצה באוניברסיטאות ומכללות רבות בנושאי התמחותו.


 

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים: