הכל אודות קורס קידום אתרים AskPavel Academy

כל התשובות לשאלות שיש לך על הקורס שלנו

השאיפה שלנו היא לגרום לסטודנטים להביא את האתר שלהם בעצמם לתוצאות, מיקומים ואפילו הכנסות במהלך הקורס, באמצעות ליווי מרצים שהם בעצמם מקדמי אתרים כיום בשטח.

המחזור הקרוב:
יוני, 2017

אורך הקורס:

  • 25 מפגשים
  • 3 חודשים
  • 4 שעות למפגש
  • 100 שעות סך הכל

מועד ומיקום:

  • ימי שני ורביעי
    • מסלול בוקר: 09:00-13:00
    • מסלול ערב: 17:30-21:30
  • מתחם הבורסה, רמת גן

איך נולד הקורס?

נעיםפבל ישראלסקי מאד, שמי פבל ישראלסקי ואני עוסק בקידום אתרים משנת 2007. בתחילת הדרך כשניסיתי להיכנס לתחום קידום האתרים לא היו הרבה מקורות לימוד, ובינינו – אנשים לא ממש שיתפו איך גוגל עובד, כל אחד רצה לשמור את הסודות לעצמו. לכן הקמתי את הבלוג Ask Pavel בו שיתפתי את כל מה שלמדתי כדי שמי שירצה להיכנס לתחום לא יעבור את מה שאני עברתי. לאורך השנים הבלוג גדל, כיום כותבים בו 70 איש ומעל 8,500 מנויים לניוזלטר.

במהלך התקופה הזו קידמתי המון אתרים, גדולים וקטנים, בארץ ובחו"ל. בתפקידי האחרון הייתי מנהל SEO בחברת הבידור הבינלאומית 888. לאחר מכן, עזבתי והקמתי את קבוצת Angora Media שכיום מספקת שירותי קידום אתרים למותגים המובילים בארץ ובחו"ל (כגון: תנובה, שטראוס, הדקה ה-90, דן אנד ברדסטריט, Dell) ולעסקים קטנים ובינוניים.

אחרי שנים של עבודה בתחום ה-SEO, החלטתי שזה לא יהיה הוגן מצידנו לשמור את כל הידע והניסיון שצברנו, ומעתה ואילך הידע הזה יהיה זמין לכולם באמצעות קורס קידום אתרים עליו עמלנו קשה בשנה האחרונה. הקורס הזה מהווה סגירת מעגל עבורי כי מה שהתחיל בתור בלוג שעוזר לאנשים להיכנס לתחום, הפך גם לקורס משלים.

במה הקורס שלנו שונה?

כל שיעור בנוי כך שחלקו הראשון תיאורטי, וחלקו השני מעשי, כלומר, הסטודנטים מיישמים את הטכניקות הלכה למעשה על אתריהם. זהו למעשה הקורס היחידי בישראל בו כל הסטודנטים יהיו בעלי עסקים, אפיליאייטס ומנהלי שיווק שמטרתם לקדם את האתר שלהם בעצמם במהלך הקורס.

בואו ללמוד קידום אתרים ממקדמי אתרים שעושים את זה בעצמם בשטח ביום יום ומצליחים להביא את האתרים לתוצאות מעולות. כל אחד יכול יכול לדבר על קידום אתרים, לא כל אחד מקדם אתרים הלכה למעשה :)

כולם באותה סירה

הקורס לא פתוח לכולם וממוקד רק לבעלי אתרים ומנהלי שיווק עם רקע זהה

מקדמים אתרי סטודנטים

מעל 60% מהקורס כולל תרגול, כל סטודנט יקדם את האתר שלו בקורס

ממוקד רק לקידום אתרים

רק מה שמקדם צריך לדעת, לא מוסיפים נושאים כדי לנפח את השעות בקורס

המרצים מקדמים אתרים

לומדים קידום אתרים רק ממי שמקדם אתרים כיום (ובהצלחה)

איך מתקבלים ועוברים את הקורס?

תנאי קבלה תנאי לקבלת תעודה
ראיון טלפוני עמידה בכל המטלות והתרגולים
אנגלית ברמה גבוהה עמידה במבדקים והמבחנים
שאלון התאמה נוכחות של 90% ומעלה במהלך הקורס
קיום אתר אותו הסטודנט יקדם פתיחת עמוד ייעודי לסטודנט (רשת בוגרים)

שאלות נפוצות

למי מיועד הקורס?

בניגוד לרוב הקורסים, הקורס שלנו אינו מיועד לאנשים שמחפשים קריירה בתחום, אלא לאנשי שיווק, יזמים, בעלי עסקים ומנהלים בארגונים שיש להם כבר רקע בסיסי בתחום האינטרנט והשיווק. אם אתה משתייך לאחת מהאפשרויות הבאות מקומך איתנו:

  • איש שיווק בארגון\סוכנות שמתמחה בתחום דיגיטל כלשהו (PPC, מדיה חברתית וכו'…) ורוצה להתמחות גם ב-SEO.
  • בעל אתר\עסק שרוצה ללמוד איך לקדם את האתר בעצמו או לבדוק את העבודה של חברת קידום האתרים שעובד איתה.
  • יזם בתחום האינטנט שרוצה ללמוד איך להביא תנועה לאתר שלו.
אין לי רקע טכני חזק, האם יהיה לי קשה בקורס?

הקורס שלנו פונה לקהל שיש לו ידע והבנה בסיסיים בתחום האינטרנט והשיווק. זה בסדר אם לא מכירים מושגים ומונחים, אבל יש צורך להכיר מונחים בסיסיים בתחום האינטרנט כמו אחסון, דומיין, URL, בלוג, ערוץ שיווק, ROI, PPC, שיווק שותפים, ליד ועוד. אנחנו מעדיפים לנצל את רוב הזמן בקורס לתרגול וקידום בפועל מאשר בהסבר תאורטי על מושגי יסוד, זה מה שמבדל אותנו.

יש לי כבר ידע ונסיון ב-SEO, האם הקורס הזה יעזור לי?

הקורס הזה לא מיועד למקדמי אתרים שכבר יודעים SEO ורוצים לשפר את המיומנות שלהם, אלא למי שיש לו ידע ונסיון בתחום האינטרנט והשיווק הדיגיטלי (אולי אפילו התמחות בתחום ספציפי כמו PPC) ורוצים ספציפית ללמוד איך לעשות קידום אתרים אורגני.

איזה סוג תרגול הקורס כולל?

אחד העקרונות המרכזיים של הכנס הוא יישום ותרגול כל חומר שנלמד על האתר האישי של הסטודנט. בתחילת הקורס, כל סטודנט יבחר אתר (עדיף אתר אישי או של הארגון בו עובד), ועליו יבצע את כל פעולות הקידום שילמד לאורך הקורס. המטרה שלנו היא לגרום לכך שעד סוף הקורס הסטודנט יצליח לקדם את האתר בגוגל במגוון מילות מפתח ויתחיל לקבל לידים מכירות.

מה אהיה מסוגל לעשות בסיום הקורס?

תהיה לך אפשרות לבצע כל שלב בתהליך קידום האתרים ולמדוד את אפקטיביות העבודה: מחקר מילות מפתח, מחקר מתחרים, אופטימיזציה טכנית באתר, התאמת מאמרים לגוגל, בניית קישורים, שימוש בכלי אנליזה, בניית תוכנית קידום ועוד.

האם אתם עוזרים לי למצוא עבודה?

אנחנו נוכל לעזור לכם למצוא עבודה, ואולי אפילו נרצה להציע לכם עבודה אצלנו בקבוצת אנגורה מדיה, הכוללת פעילויות שונות של SEO בזירה המקומית ובשוק הבין-לאומי.


 

תודה רבה על השיתוף ! 

עשו לנו לייק ותמיד תהיו מעודכנים: